středa 31. srpna 2022

A ještě cuketová

 Dobrý poslední prázdninový den, milé bloggerky a milí bloggeři!

Minulý víkend jsem vyzkoušela další cuketový recept a můj muž už mi třikrát připomenul, že ho musím uložit, takže fotím zbyteček (jako obvykle) a zapisuji recept:

2 vejce

1/2 hrnku rozpuštěné Hery

1 hrnek cukru krupice


dále:

1 a 1/2 hrnku polohrubé mouky

1 hrnek hladké mouky 

lžička soli

1 a 1/2 lžičky prášku do pečiva

3 lžíce kakaa

1/4 hrnku překapané kávy

1/2 hrnku bílého jogurtu

2 hrnky nastrouhané cukety (dala jsem jednu velkou, ani jsem ji do hrnku nedávala)

1 hrnek nasekané čokolády (dala jsem,co dům dal, na vaření, půl studentské pečetě a dvě hrsti upražených vlašských ořechů)


Vyšlehat vejce, heru a cukr, pak přidat jogurt a kávu a pak postupně sypké přísady. Nakonec vmíchat nastrouhanou cuketu. Nasekanou čokoládu s ořechy jsem nasypala navrch.

Za 30 minut na 180 stupňů kombinovaného tepla a vzduchu máte vláčný, vlhký koláč ve stylu brownies.

Tak si nechte chutnat, Vaše Eva - s cestovními plány


P.S. Děkuju všem účastnicím giveaway za adresy, omlouvám se, budu mít zpoždění - až obálky odešlu, pošlu vám email, ale bude to asi na konci měsíce. Vybrali jsme last minute ;-)




1 komentář: