úterý 27. října 2020

Malé zastavení v Novém Boru

Dobrý den, moje milé čtenářky a čtenáři! Včera jsem si při čtení novin uvědomila, že mám v telefonu pár fotek, které jsem tu ještě neukázala.

V polovině září jsem potřebovala do Kamenického Šenova. Normálně jezdím s firemním řidičem, nebo s objednaným taxíkem, nechtělo se mi sednout na skoro hodinovou cestu s někým cizím (však víte - covid), tak jsem poprosila muže, zda by mne tam neodvezl. Odvezl, a cestou zpět jsme odměnili  malou zastávkou v Novém Boru. Vyrostla tam podle mého soudu zajímavá stavba.


V těsném sousedství původní roubenky vyrostly dva domy - bílý a černý, jakoby pokryté rybími šupinami










A teď byla oceněná jako stavba roku libereckého kraje info, škoda, že se nedalo jít na prohlídku. Ale až ta nejrůznější opatření pominou, tak se i tam podívám... stejně jako na všechny ty pražské výstavy, na které mám zálusk (Mucha, Rembrant, Kintěra,  Medek, Sluneční králové, a...a...a....)

Opatrujte se, zůstaňte v bezpečí, Vaše Eva s vírou v lepší zítřky

3 komentáře:

  1. Tak tohle bych chtěla vidět na vlastní oči!
    Evi, měj zdravé dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný výlet.
    Dík; že jsi mě vzala s sebou :-)
    Opatrujte se !!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, přiznám se, že takové stavby nejsou šálkem mého čaje. No, co člověk, to názor, jiným se určitě líbí.
    Ale ta roubenka, to je něco jiného :o)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat