pondělí 2. listopadu 2020

Svátek i nesvátek

 

Milé bloggerky a milí bloggeři, hezký den! Doufám, že se jste zdraví a máte se fajně, přes to všechno, co se okolo nás děje. Můj dnešní příspěvek je z rodu "deníkových", abych za čas věděla, jaký byl konec října.



Ve středu byl státní svátek - vždycky, když vidím nadšené Angličany slavící své státní svátky - tak jim závidím, jak si to užívají. U nás je to pro mnohé jen den volna, a nenapomáhají tomu ani média. My jsme se letos připojili k výzvě, která si našla mailem Český den s českými vlajkami naděje!

 Na jeden den jsme vytáhli starou, křehkou, českou vlajku, která pamatuje původní majitele domu a ozdobili s ní balkon.

 Vy, kdo mne sledujete delší dobu, víte, že dýně  a Halloween mám raději než českou dušičkovou tradici. Ale v letošním hrozivém roce, kde počty umírajících na covid každý den stoupají, kde s napětím sledujeme, zda nemocnice ještě zvládnou přijímat pacienty, letos jsem strašení, netopýry a bubáky omezila. Vchod nám hlídá čarodějnice, ve vřesech mám zapíchnutých pár netopýrů a v chodbě dýně, byla dýňová polévka i koláč a tím to skončilo.





u vchodu jsem přidala dýňová světýlka

na zahradě pořád rostou

Neblaze nesu, že jsme "best in covid",  nechápu , co se odehrálo za politické hry na Vyšehradě, nevím, proč je odborník na epidemie nahrazen dětským hematologem, který má problém spočítat i procenta. Začala jsem číst knížku, která mne nepřestává překvapovat 


Sem tam narazím na něco vtipnějšího - ale co za humor - máme zase výjimečný stav,  nově zákaz vycházení a omezit kontakty - už to prostě dlouho trvá



asi se nikdy nedozvíme, co se stalo, jen nechápu, že tak chytrý chlap, šachista, vleze do pasti


Tak se moc opatrujte, zůstávejte v bezpečí, Vaše nenaladěná Eva

 

 

2 komentáře:

  1. Evi ; je to divný čas. Musíme zachovávat rozum a optimismus. Nic jiného nám už nezbývá. Naděje. Po knížce se podívám.
    Poklidné dny přeji. E.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, tahle doba je prostě jiná, divná. Po všech stránkách. Už aby to bylo za námi.
    Opatrujte se a mějte prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat