středa 30. listopadu 2022

Listopadový

 …písni naslouchám…


Chvíli stát a poslouchat, jak vítr větve čistí,
   k zemi padá zlatý vodopád,
   pod nohama cinká to poztrácené listí,
   vím, že právě zpívá listopad.

Tak jaký byl?

33. výročí svatby

Byli jsme na setkání s auditory, kde jsem na závěr dostala růži, která vydržela ve váze 3 týdny




Pekla jsem podle Jitky i podle Heleny a taky martinské rohlíčky:








Šila jsem pánskou bundu na venčení ze softsheelu s beránkem, beránek byl všude

A začal advent, takže Sychrov:






Konečně máme kamna v pokoji, po všech peripetiích s popletenou prodejkyní, která nám poslala fakturu až na třetí pokus a ještě na špatné jméno, s napnutou kapacitou kominíků i topenářů, od 17. listopadu topíme! (a v prosinci budeme malovat)

Můj nejoblíbenější teambuilding v práci: společná výroba věnců se povedl...



Listopad mi zpestřila podřízená, která přinesla předevčírem výpověď. Poučení jsem si vzala, nebudu se pro příště už za nikoho tak prát, pro dobrotu - na žebrotu.

Tak vítej prosinče, těším se na okénka adventního kalendáře a všechno dobré, co bys mohl přinést. Nejhorší měsíc roku je za námi (kéž by to tak bylo)

A jaký byl ten váš?
Opatrujte se, Vaše Eva, dneska po zubaři i kadeřníkovi







6 komentářů:

  1. Lezarts

    Měla jsi hodně pestrý měsíc!
    Já taky hlavně konec měsíce, bohužel v tom špatném slova smyslu. A zasáhne to i do prosince 🙁

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, pestrý měsíc! Co dodat, jinak to ani nejde, že.
    Moc ti přeji krásný prosinec! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, to jsi zase měla akční měsíc. Přeji poklidný adventní čas plný hezkých chvilek.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, nádhera. Pečení se ti opravdu povedlo. U nás by maková náplň neprošla :-)
    Pěkný měsíc jsi měla i když ta výpověď není nic moc, ale všechno špatné je pro něco dobré, že?
    Přeji ti pěkný adventní víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ať závěr roku máš Evo poklidný a všechny stresy jsou ukončené, zapomenuté. A to pečení, to vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evi, pečení vypadá moc hezky, ale nejvíc se mě líbí bunda, ta se opravdu povedla ! Měj se dobře, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat