pátek 28. ledna 2022

Zasněžený koláč

 Hezký den milé bloggerky a milí bloggeři!

Po dlouhé době jsem pekla. Koláč, který jsem si odložila na instagramu k vyzkoušení. A protože chutnal, tak si ho zapíšu i sem a třeba pro vás inspirací před víkendem.



Těsto:

3 vejce

1/2 hrnku cukru

1/2 hrnku rozpuštěného másla

1 1/2 hrnku mléka

2 1/2 hrnku polohrubé mouky

1 prášek do pečiva

vaječný likér dle chutí

Vejce jsem rozšlehala s cukrem, postupně přidala máslo mléko, mouku s práškem a pak asi tak 1,5 dl vaječňáku (příště dám víc)

Těsto jsem vylila na velký plech vyložený pečícím papírem a posypala syrové půl hrnkem kokosu s trochou cukru.

Pečeno na 175 stupňů, 20 minut, aby kokos nezahnědnul.

Hotový koláč polít celou jednou šlehačkou a ještě posypat kokosem.

Hezký víkend a jestli jsem vás zlákala, tak ať Vám chutná!

Opatrujte se, Vaše Eva se spoustou šicích a barvících předsevzetí před víkendem


3 komentáře:

  1. Evi, tenhle recept jsem už taky četla, ale ještě na něj nedošlo. Ale mamka kokosové miluje, tak až přijde...
    Děkuji a přeji povedený víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, podobný recept občas peču, jen bez vaječáku a buchta je výborná. Děkuji za připomenutí a až budeme čekat návštěvu, určitě ji zase upeču. (Jinak pro nás dva peču už málokdy a málo co.) :o)
    Přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmmm, vypadá báječně. A jaké dopadly tvé šicí víkendové plány?

    OdpovědětVymazat