čtvrtek 22. července 2021

Modern-a,í,ě

Dobrý den milé bloggerky a milí bloggeři!

Dnes po dlouhé době bez receptů. Zamyšleně. O stavu duše. O stavu těla.

Prvního července jsem dostala první dávku vakcíny proti covidu, Modernu. Měla jsem sice změřené protilátky po prodělané nemoci, ale protože nikdo neví, jak vysoká dávka protilátek člověka opravdu chrání, dala jsem na praktického lékaře a nechala se očkovat. Po 24 hodinách od vpichu přišly, zase, horečky jako při covidu, tentokrát jen na 2,5 dne. A chci věřit, že od teď se už všechny obtíže long covidu budou zmenšovat. Do konce července dostanu ještě i tu druhou, tak uvidíme. Třeba se dostaví i ty tvořivé nápady ;-)


Moje tečka, ze které se stala boule


Urputným homeofficem jsem si způsobila přetížení pravého předloktí - říkám tomu "myšitída". Pohyb prstů a dlaně pravé ruky je pro mne bolavým utrpením. Chodím na elektroléčbu a magnety, které tu bolest ještě rozparádí. Gel velmi reklamně propagované značky nepřináší jakoukoli úlevu. Prášky na bolest mám napsané, ale zase je tomu tělu nechci dávat. Zabírá tejpování a akupunkturní jehličky. A klid, který bohužel ještě dva týdny na klávesnici nebude.




Zvolnění po očkování mi dopřálo čas na čtení. O Šikmém kostelu už jste nejspíš slyšely, stejně jako o Listopádu. Není to veselé čtení, ale nemohla jsem knížky odložit, doporučuju. Mám hrozně velkou chuť odjet do onoho ztraceného kraje na Karvinsko. A teď bych si dala nějakou oddechovku - nemáte nějaký tip?

Jako každý rok touto dobou jsem už unavená ročními závěrkovými účetními pracemi, protahujícími se procesy okolo konsolidace. Energii mi berou také urputní antivaxeři, kteří spoléhají zřejmě na to, že většina populace bude očkovaná a oni se jen svezou, vadí mi bezohlednost těch, kteří covid prohlašují za chřipečku, bagatelizují úmrtí starých lidí s tím, že by stejně umřeli. Copak oni nemají rádi své babičky, maminky? Copak se nebojí, že se nakazí od svých vnoučat, která zatím očkovaná být nemohou, a tím to roznesou dál? Moc mne překvapilo, kolik takových lidí je v mém okolí - kašlou na nařízení a jako hrdinství mají porušení pravidel, je to velká deziluze.

Ode dneška za týden budu asi odpočívat s reakcí po druhém očkování, ale těším se. Mám sice ještě imunitu 180 dní po prodělané nemoci, tím pádem se nemusím testovat. Nicméně, stejně mne neláká zatím žádná akce, kde by bylo mnoho lidí. Jen se těším, že už bude dovolená a tak si vybereme nějakou výstavu, uděláme pár výletů, přivezeme jihlavskou babičku, kterou jsme neviděli rok a půl...

Opatrujte se, Vaše Eva



2 komentáře:

  1. Ahoj Evi; přeji jen vše dobré a rychlý návrat zdravé ruky🙃 Já mám AZ a hořečnatou reakci jsem měla 2x.
    Listopád teď čtu a líbí se mi. Odpočívám a sleduji; jak se potýkají s covidem naši sportovci. Ach jo.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, zdravím. Já jsem měla po očkování taky horečky tři dny, covid jsem taky prodělala. Měla jsem vysoké horečky nonstop 14 dní a problémy s dechem.Už bych to zažít nechtěla... Jak byla možnost, hned jsem se nechala očkovat.Hlavně ať jseš v cajku, odpočívej... P.S. Dobrý výběr knih, taky jsem je četla. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat