pátek 7. května 2021

Sezóna narozeninových dortů verze 2021

 Dobrý den milé bloggerky a milí bloggeři!

Mnoho jistot se nám za uplynulých 14 měsíců poztrácelo, ale to, že duben je měsícem narozeninových dortů, to jistotou je.


Každý rok je těžší něco vymyslet. Tomáš - to je stálice - chce ořechový dort, promáznutý Nutellou a proložený banánem, když bude patrový, tím líp ;) Jeho slečna, Dominika, slaví o pár dnů dříve, s ním tuhle kombinaci chutí nesdílí. Letos se zmínila, že by jí přišlo k chuti brownies - a tak jsem to zkusila.

Pečení byla trochu bojovka, protože jsem si nějakým trikem vyhákla dvířka u trouby a nevšimla si toho do chvíle, než jsem dávala cupcaky do trouby. Dvířka nešla zavřít, těsto ve formičkách - prostě malér. A protože tyhle příhody nepřicházejí osamoceně, tak v tu chvíli jsem zjistila, že mi podtéká kohout u pračky a že nateklo do všeho, co na pračce bylo položené.

Balíčky s respirátory jsem vysušila, pant u trouby se mi jako zázrakem zase podařilo zacvaknout a tak to nakonec dobře dopadlo. Oslavencům chutnalo.

Recept na brownies:

na 12 kousků:

120 g dobré hořké čokolády
113 g másla
200 g cukru krupice
1 lžička vanilkového extraktu
3 vejce
50 g hladké mouky
50 g polohrubé mouky
špetka soli, půl lžičky prášku do pečiva

pečeme 20-25 minut na 180 stupňů



Už není ani drobeček, ale na obzoru je manželův svátek a pak ještě moje narozeniny, tak budu muset něco vymyslet.

Opatrujte se, Vaše Eva

3 komentáře:

  1. Evi, zdravím. Čtu si tady Tvoje příspěvky a říkám si, jestli to není o nás. Já jsem včera dokončila dort pro svého tátu k 85. narozeninám,dnes jedeme k němu na opožděnou oslavu. Narozeniny měl už v březnu. A v květnu mě čekají ještě dva dorty, protože dvě vnučky mají šesté narozeniny.Vloni jsem každé z nich dělala dort Ledové království, letos ještě nevím. Dortík máš pěkné, tak ať se Ti podaří i ty další, ráda se na ně podívám. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. No, vidím, že ani u vás to nejde jen tak :o)
    Ale zkušená žena si poradí!
    Vše vypadá jsou velká dobrota!
    Evi, měj hezké jarní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Všude se přiznávám, že dorty nejsou mou silnou stránkou, vše upeču, udělám krémy, ale to zdobení!! - to mi prostě nejde a proto vždy jenom obdivuji. Je krásný Evo.

    OdpovědětVymazat