pondělí 8. dubna 2019

Nabitý víkend

Dobrý večer milé bloggerky a milí blogeři! Usedám k obrazovce, abych v rychlosti zachytila tři poslední dny - byly nabité emocemi, setkáními...

V pátek večer koncertovalo v Liberci zvláštní spojení - Hradišťan Jiřího Pavlicy, Spiritál Kvintet a Dagmar Pecková. A byla to vpravdě PECKA!!! Přišla jsem z práce unavená, po celém týdnu vyšťavená, před sebou jsem měla úkol sbalit se na víkend a v šuplíky ty lístky. Vlastně se mi nechtělo - oblékat, odjet, teď do toho libereckého kulturního domu, kterému říkáme podle tvaru "rakev", tam ty tvrdé židle.... A jak jsem teď ráda, že jsem koncert mohla prožít. Několikrát mi naskočila husí kůže...
foto z facebooku, já si ze sedmé řady ani netroufla

A v sobotu ráno směr Praha - poprvé po dvanácti letech jsem nebyla na místě už v pátek, když výstava PPM otevírala brány. Pro mne je to čím dál víc o potkávání se, na prohlížení detailů vystavených prací je méně času, o to víc si užiju atmosféru.

V příštím příspěvku se k výstavě určitě vrátím a ukážu vám, co se mi líbilo - a bylo toho dost!

Dva dny na výstavišti utekly jak voda - tak zase za rok - od 3. do 5. dubna 2020!

Krásný týden, opatrujte se , Vaše Eva s hlavou plnou setkání

P.S. Děkuju za reakce na quilt Šedesátá - neumístil se - byl asi šedesátý ;-) (vtip ;-) - ale to nevadí, příště do toho půjdu zase! Témata jsou Voda,řeky,jezera , pro klasický quilt vzor kaleidoskop a pro Art quilt klub je povinným materiálem netkaná textilie Evolon

1 komentář:

  1. Rušno si měla, jen co je pravda!
    Koncert musel být úžasný a quilt - nám se líbil!!!
    Hezký večer, Evi. Helena

    OdpovědětVymazat