čtvrtek 28. března 2024

Hezké Velikonoce

Vám všem, milí čtenáři tohoto blogu! Užijte si jarní svátky, má být krásně a i tady u nás na severu se těšíme, že dojde na první zahradní kávu....

Původně jsem příspěvek chtěla nazvat "březen - ten divnej měsíc", to je mé dlouhodobé březnové rozpoložení. Moc se těšívám na jaro, očima vytahuju sněženky ze záhonu, nosím domů hyacinty a narcisy... A zároveň je pro mne březen měsícem, kdy slavíme Tomášův svátek... a bohužel taky měsícem, kdy v roce 1990 náhle odešel můj táta a po něm i babička... Březen je v práci také poslední měsícem fiskálního roku, takže nervozita stoupá a to se všechno odráží na pracovní pohodě. Ale co už, dneska venku svítí sluníčko, už několik dní poslouchám Jesus Christ Superstar a těším se na svátky.

První březnovou sobotu jsme jeli do Prahy. Byl termín výroční schůze Bohemia Patchwork Klubu, loni jsem pauzírovala s docházkou a ráda jsem je všechny viděla. Je před dubnovou velkou výstavou v Brně a tak se trochu ladila forma. Já letos nebudu vystavovat, jen se zúčastním 15ti čtverečními centimetry společného klubového projektu. A těším se, že kromě výstavy patchworku si stihnu užít ještě i jiná brněnská lákadla, plány už finišuju. Každopádně, pokud byste chtěli do Brna na patchwork, tak výstava je od pátku 19. dubna do neděle jednavacátého tady je víc

Byla jsem zvědavá, jak se změnil šedý špinavý kout mezi Masaryčkou a Florencí a jsem nadšená.




Během března jsme měli také pár dní dovolené, protože nám zbývala loňská. Prožili jsme několik klidných dní s výlety po blízkém okolí. Objevem je kavárna Studio1black v komplexu libereckého nákupního centra u Globusu, je spojená s prodejnou květin a interiérových doplňku a opravdu stojí za vidění;  a pak taky bistro Na kraji, kde se dá skvěle najíst. Oba odkazy doporučuji prohlédnout (nejde o reklamu, jen nechci používat cizí fotografie)

Na Škaredou středu nám v práci zajíček schoval vajíčka





Jidášky, aby byly na Zelený čtvrtek

Užijte si krásné svátky, počasí má být až letní.
Vaše Eva, ve víru Velikonoc









3 komentáře:

  1. Krásné Velikonoce i tobě a celé rodině, Evi!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts
    Hezky si užívej Velikonoce a načerpej sil☀️

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, přeji krásné Velikonoce.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat