čtvrtek 31. ledna 2019

Juta

to je letošní povinný materiál pro kolekci Art Quilt Club CZ. Dobrý den milé bloggerky a milí blogeři! Po loňské tvídové kolekci se letos chystá na Prague Patchwork Meeting kolekce Juta a provaz.
Pokud si vzpomínáte na minulé příspěvky tak víte, že je vždy rok dopředu vyhlášený nějaký materiál, který není pro patchwork úplně obvyklý, jsou zadány rozměry budoucího díla a procentní podíl toho materiálu. Tyto quilty jsou vždy vystavovány v centrální hale na dřevěných malířských stojanech.

Přijdete se v dubnu podívat?

Řeknu vám, byla to výzva! A moc se těším, až uvidím,  co kdo vymyslel a ušil. Přebírala jsem ty kousky pytloviny a nápad se nedostavoval, jen se mi na tom všem líbila ta čtverečková struktura. A pak jsem si vzpomněla na nákres zborcených křivek od Eschera, a bylo rozhodnuto.
Základ quiltu tvoří středová ledová vlastnoruční batika, kus jutového ubrusu a kus staré sukně z půdy s výraznou strukturou.
Prošívala jsem přes papír, protože z ruky bych ty linie a rozestupy určitě nedala

po vytrhání papíru

naaranžovat jutu

juta je už přišitá a přidala jsem kousek lana a trochu barev
 A tady je už hotový quilt a protože tohle není soutěžní sekce, můžu vám ho už ukázat vyfocený v denním světle. Ještě jsem přidala pár ručních stehů metalickou nití a trošku potisku v modré barvě do rohů.
Rastr (Grid), 90x90 cm, kolekce Art Quilt Club CZ pro 13. PPM

Nejsem úplně spokojená, v hlavě jsem to měla vymyšlené trochu jinak, ale jsem prostě limitovaná vlastní zručností, vlastnostmi a velikostí materiálů. Ale můj muž si to prý rád pověsí v kanceláři, takže to asi můžu vystavit.

Tak krásný den a opatrujte se, Vaše Eva, teď zase vysedávající každou volnou chvilku u stroje

6 komentářů:

  1. Evi, tak to je opravdu moc povedené! Tohle by se mi na zeď líbilo taky, fakt. Jsi šikovná! Už jen vymyslet, co tvořit a jak!!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. I já se přidávám s chválou - nádhera!
    Evi, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych si to taky klidně někde pověsila. Jsi fakt šikovná a hlavně nápaditá.

    OdpovědětVymazat
  4. Viděno vlastní oko je quilt naprosto super! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. to je krásné. moc se mi líbí výběr barev, takové něžné!
    www.libenanovakova.cz

    OdpovědětVymazat