neděle 3. února 2019

Neopouštím staré věci

pro nové... tedy nedělám to ráda, ale občas už není zbytí.
Dobrý den milé bloggerky a milí blogeři! Celý prosinec jsem si říkala, kdy se to asi stane? Můj starý ruční mixér, nepostradatelný pomocník v naší domácnosti, zvládl vymíchat těsto na vánočku i namixovat všechny pomazánky do silvestrovských oslav a pak.... Pak jsem chtěla umíchat bramborovou kaši a zvuky, které se z motoru ozývaly mi daly jasně najevo, že je utrum!
A protože peču ráda a rukou bez elektrizované pomoci to tak dobře neudělám, koupili jsme následníka
i ten starý model měl původně tyčový mixér, ale ten nás opustil už před dvěma lety, dobrá zpráva je, že metly ze starého pasují i do nového typu

A myslela jsem, že udělám koblihy, když je masopustní čas, ale chtěli buchty s povidly!


Krásné únorové dny, Vaše Eva s novým pomocníkem

6 komentářů:

  1. To se to bude u vás zase péct :-))))
    Dala bych si buchtičku i koblihu...ať žije masopust.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, ať nový pomocník dobře slouží! Já měnila loni....nakonec jsem vybrala velký robot z Lidlu. Líbilo se mi, že má uvnitř kovové součástky, tak by mohl vydržet hodně. A byl za poloviční cenu než srovnatelní roboti vyhlášených značek. Zatím jsem s ním moc spokojená.
    Tak ať i tobě nový udělá službu alespoň takovou, jako ten starý.
    Měj prima dny, Petra
    PS: ty buchty vypadají skvěle!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ať ti nový mixér dlouho slouží. A buchty bych si dala hned. Ale včera jsem snědla půl nohy štrúdlu, tak ještě že je nemám po ruce...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak hezky mixuj a peč :o) V pohodě a bez karambolů!
    Hezký večer, Evi! Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Také mám doma letitého pomocníka, takže stále odolávám těm super moderním, nablýskaným, velkým chlapákům. I když se mi moc líbí, to přiznávám. Ať ti slouží :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, u nás ve městě se masopust nedrží, asi ho budu muset soukromě zavést doma. Nebo alespoň buchty! :-)

    Ráda tě přivítám i u sebe na blogu:

    ByGabra

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat