čtvrtek 8. listopadu 2018

Královna

tedy The Queen a nový film Bohemian Rhapsody -  vlastně životní příběh Fredie Mercuryho, frontmana britské kapely... V sobotu jsme vyrazili do kina, nalákáni příznivými recenzemi. Dokonce i Mirka Spáčilová filmu dala na iDnes 60% tady


Nejsem pravověrná fanynka právě skupiny Queen, mne kdysi daleko víc oslovili Beatles, ale moc jsem si film užila. A asi jsem nebyla sama, po dlouhé době úplně plný sál a 99% lidí vydrželo sedět i při titulkách. V závěru, kde jsou záběry z koncertu Live Aid a narvané Wembley, naskočila mi husí kůže a šly mi slzy do očí... Asi nostalgie - a taky lítost, že v tom roce 1985 jsme u toho nemohli být...

Rami Malek v roli Fredieho Mercury
naše první opravdu elektronické vstupenky do kina v životě, doteď jsme je vždycky tiskli


Za mne: DOPORUČUJU!!! Vyberte si kino s dobrým zvukem ;-)

Opatrujte se, Vaše Eva, poslouchající The Queen

2 komentáře:

  1. Evi, měla jsem stejné pocity, některé scény nemohu vyhodit z hlavy už týden.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat