neděle 28. října 2018

Sto

let, dlouhá doba.... Stát, ve kterém jsem se narodila, už neexistuje. Přesto dnes vzpomínáme na sto let staré události, kdy byla obnovena česká státnost.
Pelhřimovské muzeum rekordů vyhlásilo pokus o rekord v počtu vyvěšených vlajek. Na půdě jsme měli jednu, která už hodně pamatuje. Tak jsem ji minulou neděli vyprala a dnes jsme ji vyvésili:


A na oslavu jsme si udělali typické české obložené chlebíčky ;-) a nezůstalo jen u nich. K obědu byla pečená kachna se zelím a bramborových knedlíkem. V plánu byly ještě buchty "Honzovky" ale na vyžádání nakonec byly koblihy.

Škoda, ze to u nás neni jako v Anglii (nebo Polsku), to bychom měli zítra jeste volno. Užili jste si oslavy?

Krásný týden, Vaše Eva


1 komentář:

  1. Tvůj článek mně připomněl, jak jsme dneska cestou z chalupy projížděli Vyskytnou - české vlajky tam byly úplně všude....
    Já si oslavy výročí připomněla jen u televizního zpravodajství. Jsem asi holka líná - do mokra a zimy se mi nechtělo
    Hezký den

    OdpovědětVymazat