pátek 30. listopadu 2018

Hudba v baru i klášteře

Dobrý večer milé bloggerky a milí bloggeři! Zatímco z internetu na mne čím dál tím více vypadávají adventní světýlka, věnce, svícny, já se ještě v myšlenkách toulám ve vzpomínkách... Nevím, zda v neděli stihnu uvít věnce, určitě vím, že nebudu mít umytá okna a ani nic upečeného...Dnes mne čeká firemní večírek, zítra Praha a v neděli popojedeme tady po kraji...

Ale protože můj blog slouží i jako deníček, chci si tady dneska zaznamenat dvě hudební (a společenské) akce ještě  z konce října.



Ve čtvrtek 25. křtil Miro Žbirka v Lucerna Music Baru své nové album. Večer s příjemnou atmosférou v hudebním klubu ještě vylepšili hosté, producent alba Rob Cass (který jen tak báječně mimochodem vystřihl Can ´t buy my love od Beatles) a textař a hudebník Pete Brown. Oba pánové (vlastně všichni 3) mají vztah k Abbey Road. Tohle je moje krevní hudební skupina...

mám ho! Double album! i s podpisy

A za týden na to jsme jeli do Prahy na večer ještě jednou, naši auditoři nás pozvali na setkání klientů. To je nejpříjemnější část auditu ;-) Jednou za dva roky vyberou nějaké zvláštní místo, je čas si popovídat, ochutnat z rautového stolu a taky třeba něco zažít. Letos se večírek konal v Anežském klášteře. Místě magickém i ve dne, ale večer! A v lodi kostela uvedla program moderátorka z televize a tanečnice ze Stardance Daniela Písařovicová a pak přišla hvězda večera paní Dagmar Pecková. Zpívala pro mne zvláštní repertoár - převážně německé kabaretní písně, což se mi do toho ryze českého gotického kostela ale vůbec nehodilo. Navíc, protože je doba moderní, bylo elektricky ozvučeno - tj. mikrofon a bedny. Jsem si jistá, že ten veliký hlas a klenba kostela by postačily k zážitku dostatečně. Co bylo trochu horší, že část lidí si nebyl zřejmě schopná přestat povídat a tak rušili. Ale ani to mi dojem z pěkného večera nezkazilo.
cesta nasvícená svíčkami




Tak hezký začátek adventu a opatrujte se!
Vaše trochu rozlítaná Eva

1 komentář:

  1. Setkání v Anežském klášteře musel být zážitek - mám gotiku moc ráda. Asi by mi tam taky pasoval trochu jiný repertoár než kabaretní písně, ale i tak si myslím, že to bylo určitě pěkné

    OdpovědětVymazat