úterý 14. srpna 2018

Lední kino

Dobrý večer milí bloggeři a milé bloggerky! Dnešním příspěvkem se vrátím ještě na  konec července, těsně před dovolenou.

Máme v Jablonci ve městě letní kino. Doma mu laškovně přezdíváme "lední", protože kdykoli jsme se rozhodli, že vyrazíme, buď lilo nebo byla zima. A tak se stalo, že můj muž teprve letos poprvé navštívil tenhle náš stánek kultury. A to už je tady skoro 30 let...

byla veliká fronta

ale hlediště je dostatečně veliké, pojme až 1000 diváků,  v centru a přesto uprostřed stromů

A nemohli jsme si vybrat lépe - druhý díl Mamma Mia. Měla jsem dopředu trochu obavy, přece jen ty druhé, třetí, čtvrté.... díly bývají jako nastavovaná kaše. Ale na druhou stranu, od takového  snímku čekám jen trochu emoci, známé melodie, pěkné pokoukání. A toho všeho se mi dostalo dostatečně. Až ho budou dávat v televize, zase se ráda podívám...

A co vy? Máte rádi letní kino? A Abbu?
Opatrujte se, Vaše Dancing Queen (aka Eva)

2 komentáře:

  1. Evi, i já jsem film viděla i já jsem byla moc spokojená (a uplakaná) :o)
    A letní kino - tak tam jsem nebyla už roky...
    Měj hezký, roztančený den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. My letní kino občas a vždy docela chladno:)))
    Abbu ráda mám stále. Jejich písničky - připomínka mládí :))
    A film jsem viděla. Až na Cher ok.

    OdpovědětVymazat