čtvrtek 1. ledna 2015

Jak na Nový rok,

... tak po celý rok! Myslíte, že to tak funguje milí bloggeři, milé bloggerky?

Jestli ano, tak budu vstávat docela pozdě, snídat šampaňské a chlebíčky, nebudu muset moc vařit, protože bude navařeno od minulého dne a budu si pro radost šít. Na druhou stranu, dnes jsem zlomila tři jehly ;-(

Prostřela jsem starý vánoční ubrus, otočila svícínky a na stůl dala tradičně trošku čočky pro štěstí

Zelňačka, svíčková a "blaf"
Po obědě jsem prošla zahradou. Sněhu  je jen troška a dnes, po mrazivém týdnu, nastala obleva. Už se těším na jaro, mám pocit, že od včera je už blíž...

Zahrada zatím spí, ale já už se moc těším, až se začne probouzet
A tady je troška mého silvestrovsko-novoročního šití, ještě neoříznuté na finální rozměr... Pokračovat budu snad zítra, až se vrátím z práce. Bohužel, termíny nepočkají a tak musím jít potvrdit docházky a zpracovat prémie.

 
Opatrujte se, Vaše Eva
 

6 komentářů:

  1. Tak to jsi byla náhodou pilná včelka:-) my měli pyžámkový den a pak jsme dali jednu odpolední novoroční procházku. Hezký leden. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pyžamkový den je fajn, že jste by v sobotu byl náš? ;-)

      Vymazat
  2. Evi, blesk je tvůj pomalejší brácha. Pokud bude platit "jak na Nový rok..." tak budeš pěkně pilnou včelkou. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší v novém roce.

    OdpovědětVymazat