sobota 10. ledna 2015

Hyacint

jsem si ve čtvrtek prostě musela koupit. Dobrý večer milí bloggeři a milé bloggerky!

Čtvrtek  byl perný den, jsem tento týden nějak v nepohodě a leccos (čti zprávy, politika, události ve Francii) mne rozhodí.  Vadí mi, jak se k sobě lidé chovají a zrovna ve čtvrtek jsem si naběhla... bláhově jsem si  myslela, že v práci všichni pochopí, že když máme jednu kolegyni v nemocnici, že se ta práce sama neudělá... škoda slov. Cestou z práce jsem  se odměnila hyacintem a dneska dopoledne  jsem mu ze zbytků ušila malý ubrus, protože na tom vánočním mu to neslušelo.

Jinak se celý den povaluju, jako by se o mne  pokoušel bacil - lítalo jich tento týden všude spoustu.
Na zítra mám už ale velké plány s textilními  barvami, tak doufám, že to vyjde. Držte mi palce a opatrujte se !
Vaše bacilům se bránící  Eva

6 komentářů:

  1. Ahoj Evi, přeji rychlé překonání baciků:-).... Francie je hodně smutná :-((((((
    Hyacint patří mezi mé oblíbené květiny a ubrus je moc povedený .
    Přeji hezky nový pracovní týden ....já jdu zitra do práce po 3 týdnech - to bude něco :-) Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to na tebe budu ráno myslet, jak se ti vstává. Hezký start do pracovního roku a děkuji za návštěvu.
    P. S. Na barvičky dnes nedošlo

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, nebyl to zrovna hezký vstup do nového roku, že...
    Jinak moc děkuji za návštěvu na mém blogu, trochu jsem to tady omrkla a smekám před tvým šitím (i vaření nemluvím).
    Tebe zdravím a slečně pejskové posílám pohlazení! Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že plány ohledně barvení vyšly a pomalu na svět přichází další z krásných obrázků... :-)
    A i kdyby ne teď, tak třeba příští týden, kdy bude zase o chlup více světla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romi, barvy zůstaly u ledu, ještě jsem se povalovala a šetřila síly na dnešní Prahu, snad víkend.... Mám skluz a nevím, co na tu výstavu dám

      Vymazat
  5. Hyacint je krásný, obdivuji tvoji rychlost v realizaci nápadu. U mne je vše na dlouhé lokte.

    OdpovědětVymazat