úterý 13. ledna 2015

Úterý v Praze

a sluníčko svítilo už od rána. Milí bloggeři a milé bloggerky, některé pohledy se mi neomrzí


rackové se vyhřívali celičký den, patnáct stupnů v půli ledna, kdo to  kdy viděl. Turistů  na mostě bylo jen málo a já měla moc pěkné odpoledne. Nakoupila jsem koření v obchůdku U Salvátora. Kdysi dávno byl na  malostranské straně mostu, pak po  revoluci se mi ztratil a teď ho najdete kousek od Národního divadla.  Vaříte-li rádi, vřele doporučuju - obsluha vzorná, ceny mírné;-)

tady je můj dnešní úlovek
 
Po Karlově mostě na Kampu a odtud zkontrolovat Lennonovu zeď, už  je zase barevná a ten kluk, co  tam  dneska zpíval, byl úžasnej.



Naproti Lennonově zdi je budova Francouzské ambasády a u ní improvizované pietní místo. Dojemné a smutné.

Věže sv. Mikuláše od Újezda v plném sluníčku

Zrcadlící se "Topič" v Nové  scéně



pohyblivá Kafkova hlava za Quadriem je od Davida Černého
 A tady je můj neplánovaný nákup. Před Vánocemi to byla  láska na první pohled, ale zdála se mi moc drahá. Ale dneska byla za půlku, to bylo milé překvapení.

Pro dnešek "sbohem  Praho!", uvidíme se za dva týdny. Z dnešního hlášení všechno, opatrujte se,
Vaše Eva, lednovou Prahou uchozená

4 komentáře:

  1. Krásně zachycená pražská atmosféra a ještě k tomu výhodný nákup (to potěší,viď???)....k Salvátorovi jsem už chodila jako malá holka a to už je pár desítek let. Díky za připomenutí. Hezký večer. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná procházka s nádhernými fotkami, taky bych se ráda prošla...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky.Miluju Prahu:-) Hezký den....Vera

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů.... no kdy já naposled viděla takhle modré nebe .... tuším, že to bylo v létě.-))

    OdpovědětVymazat