úterý 28. července 2020

Šest

Milý blogu, milé bloggerky a milí bloggeři!
Před šesti lety, v devět večer jsem umordovala svůj první bloggerský příspěvek.

Bývala bych nevěřila, že to tak dlouho vydržím. Za tu dobu se stal blog jakousi mojí externí pamětí, která má tu výhodu, že je dostupná na mnoha zařízeních a na mnoha místech, stal se mojí příruční kuchařskou knihou, protože většina našich oblíbených koláčů už tady také je, je kronikou mých textilních pokusů a omylů. Je taky místem, kde se čas od času díky komentářům potkám s Vámi, digitálními přáteli a to je moc milé.
Děkuju Vám za přízeň!

A jak už to tak bývá zvykem v tomhle světě, vyhlašuju narozeninovou give-away! Pokud mi necháte pod tímto příspěvkem do konce července komentář, napíšete, co vás tady baví nebo nebaví, inspiruje nebo odrazuje, můžete s troškou losovacího štěstí být majiteli některé z těchto růžových taštiček. Bystré oko čtenáře jistě pozná, že jsem zase zpracovávala odřezky - ale to snad není na závadu.


Tak ty můj blogu, je ti šest. Po prázdninách bys měl jít do školy - jestli tedy školy budou. Ale ty jsi šikovný a zvládáš on-line prostředí, tak to nebudeme hrotit, nebudu ti kupovat ani tašku ani penál. Jen ti možná trochu do budoucna zmodernizuju design, ale hned to nebude! Občas mám chuť tě trochu pozlobit, ale vnitřní cenzura mi nakonec našeptá, abych to nedělala - ale trošku mne mrzí, že se letošní červencový příspěvek nejmenuje "Motýle" ;-)

Přeju Vám všem krásný, horký, červencový týden a opatrujte se!
Vaše Eva, už šestým rokem

4 komentáře:

  1. Evi, gratuluji k šestým narozeninám! U tebe se kochám nedostižným šitím, jím ve skvělých restauracích, užívám si kulturu a občas se odvážím pohladit obrovského psa :o)
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Velká gratulace!!!! Přeji tvému blogu, ať se mu nadále daří jako doted))) Baví mě tvé příspěvky ze života, z gastronomie a z kultury a samozřejmě z tvého nádherného šití. Papa a měj se hezky, odpočívej a nabírej síly.Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji ke školnímu věku. :-) Moc ráda si sem chodím počíst a doufám, že i ve věku žákovském budeš psát pořád dál a dál.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji ke krásnému výročí :)

    OdpovědětVymazat