středa 12. srpna 2020

Snídaně v DOKu

Dobrý den, milé bloggerky i bloggeři!

Jak se máte, dovolenkujete se, schováváte se před vedrem, užíváte léto po svém? 

Můj poslední měsíc byl o tabulkách (excelovských a následně i čokoládových), spoustě času u počítače (střídám lokality kancelář-dětský pokoj-zahrada), o spoustě srovnávacích propočtů, mailů. telefonátů, sčítání i odčítání, kopírování a vkládání. Má hlava je jako včelín a čísla mi z ní už vylétají i ušima ;-) Ano, moje maminka říká, každý rok je to v tuhle dobu s tebou stejné, jsi nervózní, podrážděná, unavená. Ale projekt je už téměř u konce, vidím světlo na konci tunelu a konečně snad také pár dnů, kdy nebudu muset viset na telefonu a mailu. 

Tohle pondělí jsme si dovolili takovou "guilty pleasure" a jeli jsme okouknout do Liberce novou kavárnu, je tak nová, že je zatím jen ve zkušební provozu. Jeli jsme na snídani - čekalo se vedro a bouřky, tak ať jsme zavčasu doma. Nedaleko libereckého vlakového nádraží, v oblasti, kterou mám pro sebe zaškatulkovanou jako "stavebniny a špína" vzniknul nový podnik. Jmenuje se DOK, je spojen s libereckou pražírnou kávy Nordbeans a je to tady na severu jako zjevení. Pracovně to popisuju jako něco mezi karlínskou Eskou a holešovickým Vnitroblokem. Vřele doporučuji k návštěvě - detaily najdete na facebooku i na stránkách Nordbeans . Rozhodně máme v plánu snídani ještě zopakovat a pak zkusit také v poledne jejich obr ovocný knedlík, určitě ho tady pak ukážu...


Interiér je dílem studia ANUK, asi nejvíc mne zaujala svítidla

a jak jsem si později našla na webu, opravdu to jsou souhvězdí

zvenku by člověk nečekal....

skořicový šnek byl famozní


Dlužím také výsledky give-away. Protože do stanoveného termínu mi přistály v komentářích jen dva příspěvky - losovat nebudu. 

Evo (http://es-ideas.blogspot.com/ ) a Heleno (https://sincerehelena.blogspot.com/), máte u mne taštičku, na Helenu adresu mám, Evu poprosím o zaslání - někde jsem ji založila... Doufám, že budete mít radost! Já měla...

Tak hezké slunečné dny, nabijte se vitamínem D a opatrujte se

Vaše Eva, dokopávající projekt do finále





3 komentáře:

  1. Jéé, Evi!!! Děkuji, mám radost!!!
    Velký díky i za typ, hned bych ochutnala... jdu si nějakou snídani udělat!
    Moc zdravím a hezké dny přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. No to vypadá výborně. Na začátku prázdnin jsem se tam pohybovala.No kdybych věděla.....ale mám v plánu ještě Ještěd,tak třeba:-))
    A jako Helenka taky moc předem děkuji. Evi, nemám na tebe email....prosím napsat na e.srbova@volny.cz Ráda adresu na sebe zašlu:-) A moc se omlouvám za pozdní odpověď-já jsem zase dovolenkovala))))papa a hezké a už poklidnější dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Ani nevíte, jak vám rozumím. Já si tímhle procházím letošní prázdniny. Přes realitní kancelář v Karviné jsme si pořídili baráček, ale nejdřív nás čeká rekonstrukce. Takže jak říkáte. Excelovské tabulky, tabulky čokolády a prostě celkově jsem zavalená v papírech a počítám a navrhuji. Řeknu vám to asi takhle. Mám z toho domečku radost, ale už aby to bylo za námi. :)

    OdpovědětVymazat