neděle 26. července 2020

Na růžích ustláno

 
Hezkou neděli, milé bloggerky a milí bloggeři! První třetina léta se přes nás převalila jakoby nic. Snad už si i na ten přezvláštní režim začínám zvykat. Letos mi dělají radost růže, hlavně ty anglické, které kupodivu odolaly i několika prudším dešťům, a tak se s nimi těším
 
 
 Zkraje července mi padla do oka deka v německém časopise Patchwork magazine, uvědomila jsem si, že tu hlavní vzorovanou látku mám,dokonce jsem z  ní střihla i pár roušek a tak jsem vybrala ze skříňky další látky s růžemi a dala se do šití. Nic extra  složitého. Čtverečky a obdélníčky



sešité čtverce je potřeba narovnat, zatímco američanky používajjí flanel a říkají mu design wall, v Čechách udělá stejnou službu deka z Ikea a  dvě ramínka na sukně

sešito, teď ještě najít správnou látku na záda a udělat třívrstvý sendvič

sendvičuju  za pomoci prkýnek, lépe se mi  vrstvy vyrovnávají, a tentokrát  to byla výzva, protože spodní látka byla široká tak-tak

deka je prošitá jen málo, aby zůstala měkká, vatelín jsem měla jen tenký

takže tady je hotová

Minulý pátek jsem si byla užít vánoční dárek. ??? Dostala jsem poukaz na masáž a v březnu byl se vším utrum, tak než jsem se objednala.... Vybrala jsem si pedikůru a pak ještě hodinovou masáž zad, moc pěkné dopoledne - a mezi procedurami pozdní snídaně v kavárně Šnytlík



Po dlouhé době jsme také vyrazili do kina, do letního - zdálo se  nám to bezpečnější. Můj oblíbený  zpěvák a jeho příběh

jestli nás v tom kině bylo 30, tak to bylo hodně - škoda



A co dál? Trochu humoru, i když s hořkou příchutí:



Jako by toho už nebylo dost, povodní dříve zdevastované, virusem zastavené, moje oblíbené Muzeum Kampa bylo zasažené požárem, Zatím je zavřeno, škody jsou velké, snad opravitelné -  a  to  jsem se těšila na Muchu a Onera Pastu a dokonce jsem plánovala jít na představení Meda
Jo, stále dokončuju fiskální rok, tabulky, komentáře, audit,konsolidace, všechno na dálku, kancelář v dětském pokoji, auditoři: Už chci výrok a svázat dokumenty do desek!!!



Kromě toho, že se začínají zase  zvedat čísla nakaažených virusem, tak není dne, aby se něco nestalo na dráze, vlaky proti sobě na jedné koleji jsou na denní pořádku...

a čerstvá statistika:

Tak hezký nedělní podvečer, buďte v bezpečí a opatrujte se, Vaše Eva, co  bude dnes spát pod ružemi

5 komentářů:

  1. Hezky jsi to všechno svázala do pěkného, zajímavého veselého uzlíčku, Evi. Takový literární patchwork. :) A ta deka je úžasná! Sendvič pomocí prkýnek jsem ještě nezkoušela, většinou ho dělám na žehlícím prkně za pomoci kleteb a neslušných nadávek. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, deka je nádherná. V jednoduchosti je krása, málo platné. A ta zádíčka - ta k tomu sedí fakt dokonale. Zážitků máš z doby koronavirové přehršel, milionkrát víc jak já :-) Všechno nejlepší, i když se zpožděním. Buďte v pořádku!

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, snad na něco nezapomenu.
    Deka je kouzelná, moc se mi líbí! Film Meky chci rozhodně vidět. zato jsem viděla Medu, pár dní po požáru. Muzeum je zavřené, ale Meda se hraje a rozhodně doporučuji! Neskutečný zážitek!
    Děkuji za ten humor a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoje nástěnka je super. Ale deka je dokonalá. Měla bych chuť do ní padnout jako do záhonu růží. Nevnímat trny, ale jsem užívat ty sametové květy... No a pak bych je oškubala a něco bych si s nimi nabarvila :-)). Krásné dny Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Už šest let? To je paráda, gratuluji.Deka úžasná úplně mi spadla čelist.

    OdpovědětVymazat