středa 4. prosince 2019

První adventní mozaika

Dobrý den milé bloggerky a milí blogeři! Advent je tu a pro mne začal docela svižně, koncert - design days - trhy - narozeniny.
Páva jsem si vzala na pracovní stůl, aby mi připomínal, že je advent. Ostatní výtvory nafotím až o dalším víkendu.
Většinou se snažím najít na prosinec nějaké představení či koncert a letos se mi to nějak nedařilo. A pak - pak jsem ve čtvrtek večer při venčení Reshmi uviděla na plakátovací ploše Michala Prokopa. První myšlenka byla: jak to, že mi to uteklo? Ale neuteklo, koncert byl AŽ v pátek, lístky na internetu byly. A když koncert začal a z reproduktorů se ozvala Kolej Yesterday byla jsem vážně naměkko...
Skvěle nazvučený koncert v jabloneckém Eurocentru a kromě Michala Prokopa taky geniální housle a Jan Hrubý
A zatímco se v jiných domácnostech smýčilo a peklo, my se byli ještě podívat v Libereci na Design Days Reichenberg, na zámku na Sychrově na trzích a u tety, která slavila 87 narozeniny. A stihla jsem u maminky umýt okno, vyprat záclonu a závěsy (bez toho by k ní Ježíšek nepřišel) a odmrazit naši obr ledničku.
Mládí, neotřelé nápady, dobrý design - už každoročně začátkem prosince v libereckých lázních

Sychrov - taky už tradičně

Vybalila jsem část dekorací, oběhla zahradu s dětskou vaničkou, kterou jsem po okraj naplnila větvičkami tůje, cypřišků, cesmíny, mahonu i  buxusu. A pak přišel čas vití... a zapichování do truhlíků...

Mám ten prosinec v kalendáři trochu napěchovaný, tento týden jsem v Praze byla v úterý na nejpříjemnější části auditu (na výročním obědě, tentokrát v Imperialu u Pohlraicha) a budu tam ještě v pátek  (na VŠE) a v sobotu (na patchworku) a příští týden ještě dva dny (po doktorech)... tak nevím, kdy uklidím ty vánoční krabice z kuchyně, dozdobím věnec do chodby, dovybalím dekorace, postavím betlémy a napíšu další post. Ale jsem rozhodnutá si advent užít!

Přeji Vám krásný advent, Vaše Eva



3 komentáře:

  1. Evi, vidím, že se taky nenudíš! Koncert a hlavně ty trhy na Sychrově trochu závidím. Jednou jsem tam byli a zážitek byl veliký!
    Přeji hezké adventní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda čtu váš blog, který je pro mne velice inspiratívni..přeji krásne prožití adventu a teším sa další písmenka...

    OdpovědětVymazat