neděle 29. prosince 2019

Pražské výstavy

Dobrý večer, milé bloggerky a milí  blogeři! Hned po vánočních svátcích jsme se vydali do matky měst, abychom si ještě trochu  užili sváteční výzdoby a taky jsme měli vyhlédnuté dvě výstavy.
Nejdříve jsme zamířilido Doxu na Petra Síse. Moc milá expozice s ikonickou tapiserií, s mnoha nápady, s prostorem k meditaci s hvězdnou oblohou. Doporučuju všemi deseti.... a vůbec jsem nevěděla, že Petr Sís je autorem filmového plakátu k mému milovanému Formanovu Amadeovi








A pak vzhůru na Hrad na výstavu k sedmdesátinám Michaele Rittsteina. Výstava měla docela velké promo, četla jsem o ní, viděla jsem autora u Karla Šípa v televizi. Zvědavost veliká. Ale zalitovala jsem ještě před vstupem - hradní šacovací kontroly jsou posunuté už tak, že i při návštěvě jízdárny se musíte podrobit prohlídce - policista nepozdraví, chová se nadřazeně, naprosto zbytečná procedura, v kabelce pronesete zřejmě cokoli... a to ještě nestačilo, ještě jsme se utkali s paní v šatně, která zcela zmateně odnesla bundu a po chvíli ji místo čísla zase přinesla zpět, na batoh odmítla číslo vyndat a ještě z nás udělala monstra, která už ráno našla  v horoskopu, který jí avizoval problémy. Prostě na Hrad už dlouho ne!



 


Celkový dojem z výstavy byl bohužel ovlivněn peripetiemi u vstupu. Výstava končí 5. ledna.

Opatrujte se, Vaše Eva plná  pražských dojmů

3 komentáře:

  1. Evi; mohly jsme se tam potkat. V DOXu jsem byla v sobotu a pak jsem pokračovala do Vnitroblocku na Malého prince. Obě výstavy mě nadchly.
    Hezký konec roku❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, na Sýse se chystám a na Hradě se musí něco změnit - byli jsme tam naposledy měsíc před tím, než umřel pan Tříska a už tenkrát jsme si říkali, že na dlouho naposledy...
    Přeji všechno dobré v novém roce. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Do Doxu chodím strašně ráda, konečně je zase možnost si trochu kulturně užívat :) Takže obrážím výstavy, divadla, už padlo i nějaké muzeum v Praze a teď se chystám o víkendu na jazzový koncert.

    OdpovědětVymazat