středa 30. října 2019

Tašky - tašky - tašky

Dobrý den milé bloggerky a milí blogeři!

Těšila jsem se na prodloužený víkend, který měl přijít po náročném týdnu s auditory a dvěma cestami do Prahy. Ale místo očekávaného báječného volna a v hlavě plánovaných výletů v tom krásném podzimním čase přišla rýma jako trám! A tak jsem aspoň sedla ke stroji a připravila tradičně čtyři nákupní tašky pro benefici Centra Kašpar.




a jak jsem tak lovila fotky z mobilu, přišly mi pod ruku ještě před měsícem ušité organizéry do kabelek. Už jsou (až na jeden) rozdané a doufám, že slouží, jak mají...
 
Kašpaří benefice bude za čtyři týdny v liberecké galerii, je to sobota odpoledne a bývá to fajn. Přijdete se podívat? Nebo možná ještě i stihnete ušít tašku a předat ji organizátorkám - termín je 15/11, překvapivě jsem v předstihu - a může za to ta rýma.
 
Šití jsem si užila, mám chuť sednout ke stroji a ještě něco vytvořit, tak uvidíme, jak to dopadne.
 
Mějte se krásně, opatrujte se - Vaše Eva s látkami a nitěmi
 


2 komentáře:

  1. Evi, nádhera! Moc se mi líbí tašky i organizéry - vánoční přípravy a nálada na mě dýchly...
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat