úterý 15. října 2019

Drobenkový - hrnkový

Hezký den milé bloggerky a milí blogeři!

Po dlouhé době zase jeden recept na koláč. Bleskovka! Minulý týden jsem ho pekla s borůvkami, tento týden se švestkami, po každé se jen zaprášilo. Na fotku jsem zachránila poslední kousek.



2 hrnky polohrubé mouky
1 hrnek cukru (dávám tak 3/4)
1 hrnek mléka
1/2 hrnku oleje
2 vejce
1/2 prášku do pečiva

Používám běžný čtvrtlitrový porcelánový hrnek, a plech mám velký a hluboký. Všechny suroviny smíchám v míse najednou. Pokladu ovocem a posypu drobenkou.

na drobenku
1/2 hrnku hrubé mouky
1/2 hrnku cukru
asi dvě lžíce másla

Peču na 180 stupňů asi 35-40 minut, záleží na ovoci, já měla teď dvakrát za sebou mražené, tak čerstvé může být asi i kratší dobu.

Ať vám chutná!

Vaše Eva, pro tentokrát od kuchyňské plotny

5 komentářů:

  1. Evi, myslím, že ten recept roky s úspěchem peču. Dlouho jsem ho nedělala, tak děkuji za připomenutí.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. I já:) a patří mezi naše oblíbené.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybych to jen věděla....
    V pondělí jsem našla ve schránce lístek,že mám na poště doručené psaní,myslela jsem si,že píše nějaký úřad a tak jsem se na poštu nějak nehrnula.
    Kdybych to jen věděla co tam na mě čeká,utíkala bych tam už v pondělí.Mám velikou radost,moc se mě to líbí,jsem nadšená.Děkuji i za milý dopis.
    Nejezdíte do Jihlava na MFDF?
    db

    OdpovědětVymazat
  4. A great post! I love your blog. Your content is very interesting < 3 mmm jami
    I am following you and invite you to me
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat