středa 9. října 2019

Čtyři válce - deset koní

Dobrý den milé bloggerky a milí blogeři! Dneska konečně něco pozitivnějšího! V neděli proběhla v libereckém technickém muzeu v areálu bývalých Libereckých výstavních trhů vernisáž kolekce textilních obrazů Pradědeček automobil aneb první republika, kterou jste už mohli vidět na pražské patchworkové výstavě v dubnu. Moje autíčko jste viděly v příspěvku Blatník.

Bylo to milé setkání
 
v (pro patchworkářky) nezvyklém prostředí


 

 
a novými zážitky, v autě z roku 1912 jsem jela prvně v životě

 
 
 
A navrch ještě návštěva kavárny a popovídání - to jsem už tak potřebovala!
 
Obrázky budou v muzeu viset šest měsíců a návštěva jistě pobaví i muže i děti - k vidění jsou tramvaje, letadlo, modely budov. A muzeum  je kousek od liberecké galerie v lázních a vlastně i nedaleko zoo a botanické. A kdybyste opravdu jeli na výlet, pak jsou po ruce i dvě dobré restaurace nadohled - Zoo 1320 a Park, obě v bývalém pavilonu koberců (vzpomenete-li na LVT).
 
Romanu jsem chtěla vytáhnout na nejlepší kafe v Liberci do Jedno kafe, ale v neděli je zavřeno. Takže náhradní řešení, ale také dobré bylo v Kafe kytka.
 
 
Takže, Romčo díky, že jsi přijela z města hlavního a strávila se mnou neděli, moc jsem si to užila. A dík také patří osobě, která vymyslela téma kolekce, pečuje o její vystavení, všechno to krásně zorganizovala a ještě nás nechala povozit ve veteránu Charron z roku 1912, který řídil její muž. Děkuju, Marcelo Listíková - a jsem zvědavá, co nám vymyslíš na příště ;-)
 
Mějte se krásně i přes upršený podzim, Vaše Eva
 



2 komentáře:

  1. Evi, to musel být krásný den! Stará auta mám ráda, a ty obrazy - zajímavé spojení!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Byl to skvělý den, užila jsem si ho do poslední minutky.
    Díky za péči celé tvé rodiny mně věnovanou. :-)

    OdpovědětVymazat