pátek 23. srpna 2019

Hledá se Dag!

Dobrý dne milé bloggerky a milí blogeři! Tenhle příspěvek měl být  nejprázdninovější, o největším hudebním zážitku, o návštěvě jihlavských nových bister a dalším sběru razítek do  365... Ale všechno je jinak... a taky tu máme jednu záhadu... tak popořadě:
T
Nějaký ten pátek jsme měli koupené lístky na venkovní koncert Jarka Nohavici, už jsme jich pár viděli, nejraději vzpomínám na telčský zámek. Jarek je pro mne bard s obrovskou slovanskou  duší, kouzelník českých slovíček. Poslouchávali jsme ho na koleji, kdy občas směl zazpívat  ve  studentském klubu a jindy zase ne... Jo, četla jsem různá fakta o spolupráci atd., já mu i tu Putinovu i tu druhou medaili odpustila, trošku  ten obraz potemněl, ale písničky, hlavně  ty staré jsou součástí  mých vzpomínek a moc jsem stála  o  to  si  je  s davem zase zabroukat a zrovna v tak zvláštní datum... ovšem maminčin stav nám nedovolil odjet na celý den a noc, zkusili jsme lístky nabídnout, ale vlastně nevím jak to dopadlo... Vlastně vím, koukala jsem večer  na čt-art na Karla Kryla - taky dobrý, taky smutný...

A teď ta záhada - když jsem  losovala komentáře  k pátému  výročí blogu, byl  tam jeden pod bloggerskou  značnou  Dag. podepsaný  db. A já pod fotku  napsala, že  nepůjdu  na poštu a že předám osobně. Myslela jsem si  totiž, že je to moje švagrová Dáša. Ale ta byla překvapená,  že  nic nepsala a  o  nic nesoutěžila. Takže hledám tajemnou Dag, má  u  mne organizér do kabelky, ale musí mi  napsat, kam ho  mám doručit!

Nemyslela jsem si, že největším adrenalinovým zážitkem mé dovolené bude včerejší volání rychlé záchranné služby  a  dnešní dopoledne na gastroenterologii. Ale zdá se, že se, díkybohu, věci vracejí do správných kolejí a že bude zase dobře. Tahle dovolená  byla zpackaná, jsem utahaná, jak když jsem rubala v dolu, musím nějak zregenerovat,  jen ještě nevím  jak... očekávání  byla velká, ale skutek utek a já nemám ani ten špajz přeskládaný

Tak krásný víkend, Vaše Eva skoro na konci dovolené

10 komentářů:

  1. Důležité je, že vše spěje k normálu :-) vše se v dobré obrátí.
    Já měla taky plány veliké a snad ani nebudu popisovat, kolik jsem jich splnila. A špajz je jediné, co jsem letos stihla uklidit.
    Přece si nebudeme kazit dovolenou úklidem,že?
    Přeji poklidný víkend. Eva už chodící do práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje maminka začínála dovolenou úklidem půdy každý rok a malovanim každý třetí. Já se tedy nepomamila��

      Vymazat
  2. Já už jsem docela zapomněla,že jsem psala komentář,o to víc jsem teď překvapená a čtu to snad po desáté.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je neskutečná náhoda, že organizer opravdu skončí v Jihlavě!

      Vymazat
    2. Milá Dagmar, buď pošlete emailem adresu na evajn@centrum.cz nebo ji napište sem
      Já vím, že už tu byla, ale mám starosti až nad hlavu a opravdu jsem si ji nezvládla opsat. E

      Vymazat
  4. Evi, jsem ráda, že sis užila koncert. Nohavica byl moje mládí, dětství naši dětí, byli jsme na tolika koncertech, máme CD. Ale ta dvě vyznamenání - pro nás prostě obrovské zklamání...
    Mamince a všem u vás přeji pevné zdraví a ten špajz, to se fakt nezblázní...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že neužila... Ani nevím, jestli lístky propadly, nebo se někdo obětoval... Pa, e

      Vymazat
    2. Bože, Evi, já čtu ale nepozorně... Tak to snad vyjde příště...
      Pa, H.

      Vymazat