neděle 25. srpna 2019

Hedvábná romance a Růže pro Klimta

Dobrý den milé bloggerky a milí blogeři! Na dubnové pražské výstavě jsem měla ještě jeden kousek, který jsem před vámi schovala, ale nebylo to naschvál, nějak jsem si ho doma zapomněla vyfotit.

Tento kousek, stejně jako upcyklovaný len visel na výstavě Prague patchwork meeting v galerii seskupení Art quilt harbour. Letošním tématem, které jsme po několikahodinové debatě společně vybraly, byly Přírodní zdroje. Tedy quilty měly obsahovat bavlnu, let, korek, jutu nebo třeba hedvábí. Zkusila jsem obarvit hedvábnou šálu a nadrapovat ji. A to celé jsem vsadila do pomalovaného evolonu a dozdobila hedvábnými kokony obarvenými zlatou akrylovou barvou.

A takhle kolekce v září pojede do Francie na Evropský patchworková festival EPM, tak jsem ještě stejnou technikou teď v létě ušila další. V centru je šátek, který už jsem nabarvený koupila dávno v sekáči, a původně jsem ho chtěla i nosit. Evolon jsem měla obarvený už také dlouho, z nějakého dřívějšího kurzu, pak jsem si všimla, že barvy jsou podobné a tak jsem to dala dohromady.
nejdřív podle rastru namalovat z rubu tečky, na velkém šátku to byla práce na dva večery

pak postupně ty jednotlivé body prostehovat perlovkou a stáhnout tak, aby vytvořily strukturu růží - je to stejné jako na tom rezavém  quiltu
pár hodin prošívání, které mi pořád nejde, tak jak bych chtěla

a výsledek je tu - jmenuje se Růže pro Klimta
Tak nám držte palce, až se kolekce v Saint Marie aux Mines 12-15 září líbí.  Původně jsme měli s mužem také  jet, ale vzhledem k těm dovolenkovým starostem, si netroufneme odjet na týden tak daleko... Zpravodajství z místa určitě zprostředkují moje šicí kamarádky, které budou tam...

Tak krásné dny a příště bude zase příspěvek hedvábný, ale úplně jinak....
Vaše Eva, co má ráda hedvábí

Žádné komentáře:

Okomentovat