neděle 28. července 2019

Pětka

Dobrý den milí čtenáři blogu, dnes je to právě 5 let od chvíle, kdy tento blog spatřil světlo monitorů


V poslední době mne několikrát napadlo, zda mám v psaní pokračovat, protože mi nezbývá dost času se mu pověnovat, tak jak bych chtěla. Nemám ambice být bloggerem roku. Ale pak mi přišlo líto, že bych ztratila možnost být v kontaktu s vámi. S vámi, kteří mi necháváte milé vzkazy pod příspěvky, s vámi, kteří se jen tak v rozhovoru zmíníte, že jste četli... 

A tak zahajuji dneškem šestou sezónu a jako tradičně u bloggovin vyhlašuji GIVE AWAY. Jednomu (asi spíš jedné) z vás,  kdo okomentuje tento příspěvek a bude mít příští neděli štěstí při losování, pošlu malou pozornost. Budu ráda, pokud napíšete, co vás na blogu baví, a třeba i co ne...

Tak krásnou neděli a hezký týden
Vaše Eva

7 komentářů:

  1. Evi, gratuluji k pátému výročí! Tvůj blog mě moc baví, tvé šití je mimo mou realitu, mám ráda tvé reportáže a hlavně - už tu dlouho nebyla ta vaše psí slečna... Napravit, prosím :o)
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, co tě to napadá ?? Ty jsi uvažovala na opuštění blogového světa? Chodim k tobě moc ráda. Obdivuji tvoji šikovnost a kdejakým příspěvkem mi rozširuješ obzory.
    Velká gratulace k blogovým narozeninam!!! ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Pět let blogových, gratuluji Evo a každopádně prosím pokračuj. Obdivuji tvé tvoření a ráda se zde dozvím plno zajímavých věcí.
    Přeji krásné dny plné nápadů.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo,že pět let.Obdivuji,smekám a hlavně gratuluji....
    Já tady nacházím plno inspirace a nápadů.Mám vyzkoušené recepty,jsou dobré tak,že je mám zařazené ve své "kuchařce" a vracím se k nim.To neplatí však o tvém šití,tam jsem beznadějně odsunuta do pozice pozorovatelky,která jen žasne a žasne,ale i to si užívám.
    Ať se daří a hodně nápadů do další práce.
    db

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, ten čas tedy letí...
    A vůbec nepřemýšlej o tom, že bys měla končit! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju k pětiletému výročí a doufám, že pětkou nic nekončí :-). Ráda se kouknu na patchworkové výtvory a mám ráda i další články. Čtu jen příležitostně, takže pak už většinou ani nekomentuji, ale mám tvůj blog ráda.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem blog objevila dneska, prohlédla jsem si ho, pročetla a jen na úvod, byla by strašná škoda v něm nepokračovat, ambice jsou krásné, život to má jinak.
    Mám svůj blog 8 let, jednou čas dovolí na více inspirace, jindy na méně. Ale to blogové kouzlo zatím nevyprchalo, lidé mne stále inspirují.
    Přeji mnoho štěstí, pohody, spoustu blogových let, ať nikdy nevyschne inspirace, nápady.

    OdpovědětVymazat