pátek 5. července 2019

Snídání po pražsku

Dobrý den milé bloggerky a milí blogeři! Před časem by mne rozhodně nenapadlo, že se dá snídat jinde než doma (a samozřejmě v hotelu, když už tam teda spíte)… ale jak se ten svět okolo nás proměňuje, snídaně v restauraci, kavárně, bistru je vlastně úplně normální ;-) Tedy, když jsem doma, tak se samozřejmě neobléknu a nevypravím se někam snídat - na zahradě je totiž snídaně úplně nejlepší! Ale v posledních dvou měsících jsem se ocitla v Praze několikrát po ránu a tak jsem vyzkoušela pár tipů:
Tip první - na mnoha blozích a instagramu vychvalovaná Národní kavárna. Místo, kde sedávali Čapek, Werich, Vančura a další velikáni.

Asi jsem měla velká očekávání, viděla jsem a už tam nepůjdu. Lehce zmatený personál, asi nemají rozdělený plac a tak poté, co si objednáte, přijde se zeptat na objednávku někdo další. Zatím personálu na place bylo dost, kuchyň zjevně nestíhala, protože mezi kávou a vejci do skla uplynulo víc než 20 minut - a na ty vejce jim někdo asi doporučil dávat sýr! A pečivo lehce oschlé asi včerejší. Ach jo....

Tip druhý - na křižovatce Lazarská - Spálená - tj. pěšky kousek od Máje(Quadria) i z Karlova náměstí je nově otevřené Spálený bistro

doporučuju - káva výtečná, výběr všeho, na co by mohl mít jeden po ránu chuť. Jen pozor, nepočítejte s wc (což pro návštěvníka po ránu může být trabl)

a na potřetí jsem posnídala na chodníku, kousíček od mé bývalé koleje na Jarově vzniklo maličké bistro, aby krásné slunečné ráno, a poseděli jsme pod venkovní plachtou a hlavně jsem nebyla sama, ale se synem...
na obrázku chybí ještě káva, ale byla,,,,



Ale jak jsem napsala, nejraději snídám doma na zahradě (když to tedy nemůže být na terase u moře - to mám taky ráda)
A jak snídáte vy?
Aktuálně, páteční sváteční ráno 

Užijte si krásný prodloužený víkend (já budu jako každý rok pracovat, protože termín závěrky je neúprosný)

Vaše Eva, po snídani ;-)

2 komentáře:

  1. Doma teď vlétě občas snídám na balkóně, jinak u stolu. Na chalupě na lavičce na zápraží (když se chci vyhřívat) nebo u zahradního stolu na dvoře, když vstanu pozdě a už pálí tak, že chci být ve stínu. Teď jsem si to týden užívala... A zítra se vrátím k snídaním na balkóně/u stolu, protože práce volá...
    Hezké léto

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, děkuji za typy kam jít respektive nejít. Obě děti mám teď v Praze, hlavně Terka ráda chodí brunch, pár jsem s ní taky snědla, vždy skvělé.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat