středa 27. března 2019

Ovesný koláč

Dobrý den milé bloggerky a milí blogeři! Dlouho jsem už nevložila pečící příspěvek a dneska je ten správný den. O víkendu jsem totiž vyzkoušela koláč bez mouky - a měl doma úspěch - je totiž dostatečně vlhký ;-) Tak jestli máte u vás také raději "mokré" buchty a kokos, můžete ho vyzkoušet.

Fotka není nic moc, ale poloprázdný pekáč taky nebyl moc fotogenický.

Recept je na formu 20x30 cm, já použila zapékací misku vyloženou pečícím papírem.
Těsto:
1 hrnek vloček
1 hrnek strouhaného kokosu
1 vanilkový cukr
2 vanilkové pudinky
1 lžička mleté skořice
1 hrnek mléka
2 vejce
1 lžíce krupicového cukru
1 lžíce medu
2 lžíce rumu
5 jablek nastrouhaných nahrubo

a já příště uberu na cukru a přidám rozinky a třeba i nadrcené vlašské ořechy

Všechno smíchat - stačí vařečkou, bez robota a nalít do formy. Péci na 180 stupňů asi 25 minut.

Mezitím si můžete umíchat 2 tvarohy, 1 vejce, 2 lžíce rumu, 2 lžíce cukru a mléko podle potřeby, hotova konzistence jako řidší smetánek.

Upečený koláč nechejte chvíli vystydnout, nalijte tvarohy a ještě zapečte do růžova.

Tak dobrou chuť a krásné dny, od sporáku Vaše Eva




7 komentářů:

  1. Ten vypadá docela zdravě:))) vyzkouším.
    Díky za recept. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá super, možná někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, ten koláč vypadá moc dobře, vyzkouším.
    Jaro se u nás už také hlásí, ale sníh je ještě leckde, hlavně ve stínu. Likviduji ho též.
    Jaro jsem podpořila kytičkami v truhlíku, macešky, narcisky atd. Je to už veselejší.
    Tu tvoji nádhernou psí slečnu bych si ráda pomazlila. Je sladká!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, to vypadá lákavě Evo, recept si ukládám.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavý recept, kdyby mi máma dneska nedonesla plech třešňové bublaniny, tak bych ho asi hned zkusila, protože mi od Vánoc zbyl sáček kokosu (vlastně nezkusila - nemám tvaroh, zato mám neschopenku, takže do krámu bych se pro jistotu stejně potulovat nešla)
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  6. vyzkouším, kokos máme radí a s vločkami taky peče. Ale cukru se mi moc nezdá. nějaká lžička. D.

    OdpovědětVymazat