středa 20. března 2019

První jarní den

Dobrý den milé bloggerky a milí blogeři! Dneska mne dopoledne překvapila zpráva v ra
diu, že je první jarní den - koukám na kalendář a ono je dvacátého. Moje hlava má za první jarní den jedenadvacátého. A měli pravdu v tom rádiu - astrologové vypočítali, že jaro začíná dnes ve 22 hodin 58 minut!

Na jeho uvítání jsem uvila už v sobotu věnec ke vchodu a budu muset koupit aspoň nějaké macešky, abych ty truhlíky s větvičkami vyjarnila


Jsem ráda, že je zima za námi - i když tady u nás tomu moc nevěřím, kolikrát ještě v dubnu i v květnu nasněžilo... ale jisté je, že ten nejkrásnější čas, kdy všechno vypučí a vykvete je už nadohled!
V neděli jsme rozházeli zbytky sněhu 

Těšíte se? Já moc.
Tak se opatrujte, Vaše Eva, natěšená na jaro



1 komentář:

  1. Taky se těším, dneska to vypadá na nádherný jarní den!
    Evi posílám pozdravy a té malé chlupaté kouli pohlazení!
    Helena

    OdpovědětVymazat