neděle 30. prosince 2018

Vánoční tučňák

se stal hvězdou našeho 25. prosince... Hezký dobrý večer milé bloggerky a milí blogeři! Věřím, že jste si užili dosyta pohádek, dobrot, setkání, prostě Vánoc, jak mají být...

Probírám se tady fotkami  a myslím, že by Vám třeba před Silvestrem mohl přijít vhod tučňák, kterého jsem připravila na božíhodové  setkání se sestřenkami.

Potřebujete:
kelímek mozzarely Zott
plechovku černých oliv
jednu středně velkou mrkev
pár párátek

Oškrábanou mrkev nakrájejte asi na půlcentimetrová kolečka a vykrojte z kolečka malou trojúhelníhovou výseč. Tu vsunete do černé olivy jako zobáček. Druhou olivu na jedné straně rozříznete a vložíte dovnitř kuličku mozzarely. Spíchla jsem to půlkou párátka. A druhé, celé, párátko jsem použila na spojení hlavy, těla a mrkve jako podstavce. Nápad jsem našla na pinterestu a ač jsme měli i  jiné pohoštění, všichni si  stejně budou pamatovat jen ty tučňáky.

Přidám pár střípků z našich Vánoc, abych dodržela deníkový styl
Dostala jsem růže  k svátku a postavili jsem si první z betlémů:
 
 
Zatímco já stavím betlémy a zdobím, můj muž peče úžasné vánočky

sobi, ovce, ptáce a růžové a bílé ozdoby

a pak přišel Štědrý den

tak cukrové je nakonec dvanáct druhů, vosí hnízda na posledních chvíli, už ani ty piškoty nejsou, co bývaly. Ten ohromný pták v troubě je krůta, plním ji nádivkou z vinné klobásy a kaštanů
 
a ozdobeno je trošku i před domem i za domem - sníh slezl a věnec se zase objevil ;-)
 

 A uteklo to všechno jako voda... Ježíšek nám nadělil spoustu krásných dárků, ještě se k  nim určitě vrátím, spoustu knížek, vůně...asi jsme byli fakt hodní...

a zítra už je Silvestra, tak si ho užijte podle svého - já ho moc ráda  nemám, organizované veselí a rachejtle není nic, co by mne lákalo... tak se opatrujte, Vaše Eva, ještě si pouštějící koledy

4 komentáře:

  1. Měli jste se krásně:)
    U nás jsou koledy taky stále v kurzu.
    PF 2❤️19
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné vánoční shrnutí. A tučňáci jsou úžasní, škod,že můj muž nejí olivy, udělala bych to zítra jako zobání.
    Já Silvestr taky moc nemusím. Do půlnoci tedy vydržíme, abychom si ťukli (ale my do půlnoci vydržíme i ledaskdy jindy) a předtím obvykle hrajeme scrable (vždycky ho na Silvestra sundáme ze skříně, sfoukneme z krabice prach, zahrajeme si pár her a zas ho tam na rok vrátíme - už je to taková tradice :-D)
    Do příštího roku pohodu

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, měli jste parádní Vánoce! Krásně nazdobeno, navařeno i napečeno! Manžel má můj obdiv!!
    Přeji celé rodině PF 2019!
    Helena

    OdpovědětVymazat