úterý 3. března 2015

Sněženky

jsou na naší zahradě k vidění už týden. Dobrý den milí bloggeři a milé bloggerky' Začátkem března u nás na horách bývá ještě spousta sněhu, ale letos už máme sněženky!

 už se budí i čemeřice


ale zbytek zahrady je ještě pod sněhem a spí

Blogu se teď věnuju jen málo, protože mne zaměstnává šití. Ve stroji mám projekt Kazachstán. Jde o společnou akci, úkolem je na tmavém podkladu o velikosti 50x50 cm použít látky, které přivezl pan Eisbisch z Kazachstánu. Vystaveno bude na 9. PPM v Praze začátkem dubna.
 A já se na poslední chvíli rozhodla ušít ještě jeden kousek - tedy spíš kus - už dávno jsem tenhle vzor měla vybraný a ten časový press je pro mne dobrý hnací motor, že to bude hotové. Těchto bloků mám 114, a pak ještě spoustu dalších.... Hotový quilt Vám ale ukázat zatím nemůžu, nejdřív ho uvidí návštěvníci pražské patchworkové výstavy....
Hotové quilty je třeba odevzdat do 15. března, do té doby  toho tady asi mnoho nenapíšu. Ale slibuju, že pak se na to vrhnu .
Tak se zatím mějte pěkně, na příštích čtrnáct dní na střídačku od klávesnice a šicího stroje
Vaše Eva

2 komentáře:

  1. Evi, to zase bude nádhera. Hezky šij a už se moc těším na PPM.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se těším, až uvidím všechny Kazachstány pohromadě. Tento se rýsuje tuze krásně a zajímavě. :o)

    OdpovědětVymazat