neděle 28. července 2024

10

 Milý blogu, 


už deset let jsi mou záložní pamětí. Občas mne překvapíš, když mi ukážeš, jak dlouho už mám tričko, sukni, boty, kabelku. Přijde mi to, jako by to bylo včera, ale jsou to prostě dvě pětiletky, 520 týdnů, 3654 dní,  380 příspěvků. Já vím, já vím, není to moc a poslední dobou se vybičuju maximálně k jednomu za měsíc, ale i tak je to pro mne důležité.

Čtenářům a čtenářkám, kteří mi nechávají vzkazy, děkuji za přízeň a za inspiraci jejich blogy. Děkuji i ostatním, kteří mne čtou a občas se zmíní...

Ještě to nějakou dobu spolu potáhneme, pokud se neobjeví nějaká jiná platforma, která by uměla víc, snadněji, elegantněji zachytit momenty, na které pak vzpomínáme, recepty, ke kterým se chci vrátit.

Milý blogu, krásné narozeniny!

Tradičně je tu give away - jednoho z vás, kteří zanecháte komentář - odměním šňůrovým překvapením ;-).

Vaše Eva


9 komentářů:

  1. Evi, všechno nejlepší🥂těším se na pokračování.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts
    Jo, jo to to letí.
    Ta hurá s plnou parou do další 10 letky!
    Přeji hodně času a zajímavých témat, ať máme co obdivovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, jsme ráda, že si tu s námi! Hezké narozeniny!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, velká gratulace. 10 let to už je pěkná výdrž.
    Tak ať se daří další desítku. Zdraví Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda nahlížím. Přeji do další desetiletky hodně zdaru a radosti ze života... Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju k výročí blogu. Pobavilo mne, že říkáš blogu stejně nako já "záložní paměť". Přeju do dalšího blogování i patchworkování hodně nápadů a tvořivé energie

    OdpovědětVymazat
  7. Do další desítky hodně inspirace a bloguj dále.

    OdpovědětVymazat
  8. Posílám velkou gratulaci ke krásné 10 , ráda sem nahlížím a kochám se, do další desítky přeji ať se daří všechno, co tvoříte a dělá Vám radost! HelenaK

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mám blog jako jakýsi deníček :-)
    Gratuluji k desítce.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat