středa 24. července 2024

Červenec

 Dobrý den milé bloggerky a milí bloggeři,

už tradičně je můj červenec ve znamení konsolidované účetní závěrky, což představuje mraky tabulek, které zpravidla ze začátku vůbec nevážou na sebe, více či méně veselou komunikaci s účetními po celém světě a vůbec spoustu úřadování. Takže zatímco se okolo mne střídají opálené tváře, přicházející od moře se spoustou zážitků a energie, já jedu v módu přežití, bez možnosti vzít si volno a užít si léto. Letos je to ještě vylepšené o zablokovaná záda, trochu mi ulevila akupunktura ale je mi jasné, že se všechno spraví, až konsolidační stres pomine.

Abych na chvíli přišla na jiné myšlenky, rozhodla jsem se vyzkoušet šití ze šňůr. Bavlněná (může být i polyesterová) šnůra, šicí stroj s entlem a hoooodně nitě. Začala jsem jednoduchým prostíráním, ale v plánu jsou i nějaká 3D díla jako košíky či kabelky. Nápadů na internetu se dá najít hodně, stačí zadat klíčová slova jako "cording" nebo "rope sewing".

Entlovat a točit

Kilometr šňůr

Rozešitá prostírání

Rozpletený šátek,  záda dovolila sedět u telky

A abych nezapomněla, červenec je taky o Tour de France


Včera mi přišel balík se šňůrami, zítra odevzdám konsolidaci a už se těším ke stroji

Pokud můžete, užívejte léto, Vaše Eva se světýlkem volna na konci tunelu


3 komentáře:

  1. Vydrž!!!!))))
    Krásně tvoříš. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, už se to chýlí a věřím, že ty si si užiješ krásné léto! Náš daňový poradce zítra odjíždí na dovču, už byl taky celý popelaný...
    Moc hezké šití!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts
    To bude zasloužené volno!!! Pořádně si ho užij na
    mašině:-))), ale třeba i na přehradě a kopcích Jizerek!

    OdpovědětVymazat