pondělí 26. srpna 2024

Na levačku

 Tak trochu na levačku byla ta dovolená... Dobrý den milé bloggerky a milí bloggeři!

Celý červenec jsem se prala s bolestí zad. Příčinou byl jednoznačně stress spojený s pracovními povinnostmi. A jak se tak dalo čekat, když stres odezněl, úkoly splněny, tak se záda blokly úplně. Nezvedla jsem pravou ruku, nevěděla jsem, kam si ji v noci položit... Pomohla akupuntura a baňky a čas. Tak jak jsem se těšila, že začnu hnedle šít, tak jsem byla jak zpomalený film, dělala všechno levou - a když jste pravák, tak levou opravdu stříhat nejde... Měla jsem dva týdny volna, byl to takový digitálně pracovní detox, tělo mne donutilo hodně zpomalit. 

Ale užili jsme se doma, upekli společnými silami pár letních koláčů, maličko pojezdili po okolí, něco přečetli a i na to šití v druhém týdnu došlo. Jenže zase nám kulhá pes, tak hnala k plotu, že si asi podvrkla zadní pravou. 

A návrat do práce byl ve zničujícím stylu, kdy po prvních pár zpracovaných mailech dostanete urgentní zprávu, do pozítří jmenuj, koho propustíš - 10% týmu! Mám hlavu jak pátrací balon.

Přečteno:


Letní čtení o dovolené v Řecku a hledání sebe sama ve Florencii - odpočinek, pohoda. Příběh americké první dámy jsem si chtěla přečíst už dlouho, je to taková americká cesta. Ultrazpracovaní lidé mne nastrašili a je vážně asi třeba dávat pozor, co si dáváme do pusy. A pak ještě jedna autobiografie, ze zvědavosti, kdo je člověk, který dokáže stvořit kampaň - jde z toho tíseň


Kulturním zážitkem byl venkovní večerní koncert na sychrovském zámku - znáte Prague Cello Quartet?

Koukněte sem

Zahrada sychrovského zámku před začátkem koncertu, samozřejmě po setmění a nasvícení to mělo jiné kouzlo

A ještě páteční koncert Onřeje Rumla - Jdeme na Ježka a fascinující videomapping na fasádě našeho krásného muzea. Druhý ročník dvoudenního festivalu Jablonecká Perle se neskutečně vyvedl. Kdybychom nebyli v sobotu umořeni vedrem a nezůstali jsme raději ve stínu zahrady, mohli jsme si užít stánky, jógu na náměstí, či večerní koncert Lenny - tak za rok...







Opatrujte se, Vaše Eva - mezi dovolenými

5 komentářů:

  1. Lezarts
    Docela perný měsíc, ale i hezké kulturní zážitky! Přeji, aby další porce dovolené byla vydařená!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, přeji ti, aby jsi byla v pohodě, stres aby tě už nedohnal. Odpočívej a opatruj se. Čeká tě ještě nějaká dovolená?

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, moc ti přeji dny v klidu a bez bolesti. Trochu závidím ten koncert Ondřeje Rumla, jednou zasáhl covid a od té doby se mi nějak nedaří to napravit.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, tak takovou práci ti nezávidím. Člověk to odskáče fyzicky i psychicky. Držím palce ať ti vše dobře dopadne a závidím fantastický koncert.
    Měj klidný konec srpna a v září víc pohody. Zdraví Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Evi, krásný článek, byť ne všechno v něm krásné. Třeba ty záda - moc mě mrzí, že jsi kus léta strávila s nezvanou přítelkyní = bolestí, ale možná i díky tomu jsi přečetla plno zajímavých knížek (hned jsem si je dala na svůj Čtecí seznam - na dlouhý podzimní večery se budou hodit). ;) Přeju, ať už tě nic nebolí (ani pejska) a užiješ si zbytek léta (pokud možno i bez pracovních strastí a stresů). Opatruj se, 💖 papa, Vivi

    OdpovědětVymazat