pátek 22. dubna 2022

Jablonecké fragmenty v Brně

Dobrý den milé bloggerky a milí bloggeři! Slíbila jsem Vám nové quilty, které budou vystaveny od pátku 22. dubna do neděle 24. dubna 2022 v pavilonu E brněnského výstaviště. Kousek už jste viděli před dvěma lety tady Letos jsem tři další přidala a tady je celá série:


Jsou použité komerční látky i látky barvené za pomoci sněhu:



Quilty mají na zadní straně tzv. "signovku" a i ta je inspirována secesí:

Trápí mne mizející fragmenty jabloneckých fasád, všechny domy nejsou chráněny památkovým ústavem a řada z  nich končí pod polystyrenem a některé jdou k zemi úplně. Mizí i původní kované ploty a balkonové a okenní kování. Chtěla bych se aspoň na chvíli přenést do světa, kdy byl Jablonec Paříží severu, mekkou světové bižuterie.

Jablonecké fragmenty představuju jako svoji hlavní kolekci v galerii na brněnské výstavišti od pátku do neděle.

Opatrujte se, Vaše Eva, ve víru výstavy

2 komentáře:

  1. Evi, tvé fragmenty jsou úžasné. Naprosto chápu, co tě trápí. Je to asi bolest mnoha měst...
    Přeji pohodovou sobotu. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evi, že je výstava letos v Brně, jsem si přečetla tady u Tebe, hned bych jela, ale bohužel tento víkend nemůžu. Máš to moc hezké, zaujaly mě látky barvené sněhem. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat