středa 7. října 2020

Jablonecké fragmenty

 Hezký den, milé bloggerky i milí bloggeři!

Nejsou už nové, ale ještě jste je neviděli. Čekaly na duben, na cestu do Prahy, a co.... visí v mé kanceláři, nikde nebyly a nikdo je neviděl. Moje quilty s jabloneckými střípky:

Použila jsem sněhové batiky spolu s komerčními látkami. Doplnila jsem je fototiskem na látku, doma na inkoustové tiskárně.
Jablonecké "tři věže" opravdu stojí téměř v zákrytu, odspodu Stará radnice, nad ní nová a mezi nimi vykukuje věž kostela na Horním náměstí. Tady není fototisk, ale černobílý obrázek z tiskárny je pomocí transferového média přenesen na průhlednou polyesterovou látku. Prohledala jsem krabici s knoflíky a vybrala skleněné - na oblečení už bych je stejně nedávala (nemůžou do pračky) a tady ještě poslouží a potěší. 

Třetí, a zatím poslední, ze série je smutnější - spousta krásných secesních vlysů na fasádách je v hrozivém stavu. Mnoho jich už zmizelo pod polystyrénem, některé jsou stavebními úpravami. Původně jsem chtěla použít co nejvíc těch zdevastovaných fasád, možná ještě něco došiju, aby obrázky nebyly jen tři.

Takhle visí dohromady. Teď už vím, že ani v dubnu příštího roku výstava nebude. Jsem z toho - a nejen z toho - smutná. A ani mne netěší teď vymýšlet a pokračovat.

Opatrujte se, Vaše Eva


6 komentářů:

  1. Evi, to je velká nádhera!
    Máš můj obdiv!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tvá díla opravdu velmi obdivuji, tahle technika je pro mne naprostá neznámá.
    Evo, musíme vydržet, zase bude určitě lépe, já v to věřím!
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, tedy to zírám! Ani neznám názvy všech těch technik, kterými jsi tvořila tvé obrazy. Jsou neskutečně krásné.
    Výstavy je škoda, to chápu, že tě mrzí. Hlavně ale zdravíčko :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, to je nádherný. Barevně se mi to líbí moc a vůbec krásné všechno.Díky za vystavení a pokoukání. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi; to je nádhera. Nápad; barvy; zpracování. Kdo umí...... toho musím jen obdivovat :-) Tak máš můj velký obdiv.

    OdpovědětVymazat