pondělí 13. ledna 2020

Vlastníci

Hezký začátek týden milé bloggerky a milí blogeři! Původně jsem měla v úmyslu vám ukázat po čase nějaké to šití, taky uložit vánoční dekorace a vůbec... neplánově jsme v pátek byli v kině. Kdyby nebylo synova doporučení, asi bychom film minuli - a to by byla škoda, protože už dlouho jsem se tak nepobavila. Obvykle po českých filmech říkáme, no ještě , že jsme na to nešli do kina... Tentokrát bych šla i podruhé
 Všechny fotografie jsou z internetu, z oficiální zdrojů distributora a ČT.
 Příběh je jednoduchý, dekorace také, v podstatě se všechno odehrává na schůzi vlastníků bytových jednotek. Tereza Voříšková (Ramba) a Vojta Kotek jsou manželé, Tereza vystupuje jako předsedkyně a vede schůzi. Do její činorodé práce jí ale všichni "házejí vidle"
Dagmar Havlová jako sousedka na zabití - tak ze života... Stejně jako Jiří Lábus a samozřejmě všichni ostatní

Klára Melíšková hraje jezinku v roli kontrolní komise - jeji "A mohla bych u plnou moc vidět?" budu slyšet ještě týden ;-) Celý sál se skvěle bavil po celou dobu. Doporučuju, jestli to u vás ještě někde hrají...
 
 
Vánoční dekorace jsem nakonec sklidila jen napůl, sbalila jsem věnec z branky, uklidila betlémy a červené dekorace, nechala jsem ty bílé... aspoň ještě chvíli.... a stromeček ještě máme, ale do Hromnic nám nevydrží... tak o šití snad už příště...
 
Opatrujte se, Vaše Eva, nadšená z českého filmu


5 komentářů:

  1. No, tak teda děkuji za doporučení. Když jsem si přečetla, o čem to je, řekla jsem si, že teda toto teda vidět nemusím. No, uvidíme. Po vašem doporučení možná zkusím. Je to fakt tak dobré?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to líbilo moc. Ale záleží na druhu humoru, který máte ráda. Já miluju absurditu, Cimrmany, schované vtipy - nemám ráda prvoplánovou, levnou legraci jako je například Kameňák. Ale proti gustu není dišputátu, jak říkávala moje babička.

      Vymazat
  2. Evi, o filmu jsem už hodně slyšela... Vlastně dost dobrého, asi se taky vypravím.
    Děkuji za doporučení a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, film jsem viděla po Vánocích. Tak dlouho jsem se dobře nezasmála. Povedené.

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem zase doporučení od tří lidí nedostala. Co člověk to jiná názor. D.

    OdpovědětVymazat