pondělí 20. ledna 2020

První narozeninová oslava

roku 2020 a pro Reshmi také první narozeninová oslava vůbec!
Hezký začátek týdne, milé bloggerky a milí blogeři! Doufám, že jste měli hezký víkend. Ten náš utekl jako voda.

domácí sulc, obloženo krůtí tlačenkou a psími lososovými sušenkami, krém je bezlaktozový tvaroh a vařená rýže - rozmixované dohromady a trošičku osolené

Ve středu měla naše chlupatá společnice první narozeniny. Je neskutečné jaký vývoj takové štěně za rok udělá. Když jsme ji poprvé měli v ruce, vešla se do dlaní. A teď má obřice něco k padesáti kilům. Je to mazel. Nevyhneme se porovnávání se Sárou. Nejspíš jsme i my za ta léta jiní, Sáry jsem se zpočátku spíš bála a neuměla jsem se porovnat s její razancí při mazlení. Ona nás docela dost první dva roky štípala, kam dosáhla. Reshmi neštípe, svalí se na podlahu na záda, roztáhne tlapy a nechá se drbat. Na rozdíl od  Sáry také umí velmi zdatně vrčet a stejně jako ona střeží svůj prostor - a ještě asi půl kilometru od něj - když se dá do štěkotu, okna se třesou.  Ale - ťuk, ťuk, ťuk - hlavně ve dne.

Šli jsme ve středu výjimečně z práce dřív, tedy ještě za světla a já chtěla udělat pár aktuálních fotek. Jenže naše milá Rešmína to pochopila tak, že když jsme konečně oba zase na zahradě, tak že bude hra, aport, dostihy a dovádění. Žádné ateliérové focení ;-)




S oficiální oslavou jsme počkali, až z Prahy v sobotu dorazí Tomáš. Když jsme v pátek dali do papiňáku koleno a vepřovou nožičku, Reshmi to ale vůbec nezajímalo (to Sára by už byla bývala seděla u sporáku a trpělivě čekala). Měla jsem obavu, zda jí bude "dort" chutnat.


Dort měl úspěch, zbyla jen svíčka - a to proto, že jsem ji hned po sfouknutí vzala pryč... Náš, lidský, dezert jsem nestihla vyfotit, ale byl to cheescake do skleničky proložený lesním ovocem.

A definitivně je po svátcích, je tu ještě pár fotek:
vánoční projev - a pak hned jsme si pustili na youtube Bětku
 
Amarylis, koupená koncem listopadu, vykvetla na čas přesně

letošní sada cukroví - vosí hnízda jsem opravdu nestihla
 

Silvestr 2019


Novoroční stůl
dáreček ;-)


18. leden 2020


Odstrojila jsem stromek, letos by to do Hromnic nedal - snad proto, že přes léto bylo takové sucho. A dokonce se mi podařilo do skříně na půdě vtěsnat všechny krabice s ozdobami. Chvíli se to zdálo naprosto nemožné, ale dvakrát jsem to přerovnala a jsou tam! Tak mi ještě zbývá pěkně poskládat všechny ostatní vánoční drobnosti, abych je za necelých 11 měsíců mohla zase vykrámovat... Za ta léta toho už máme tři krabice od banánů a je třeba uskladnění dát řád, betlémy naspod, adventní zdobení navrch... elektrické svíčky namotat na kartony, anděly zabalit do bublinkové folie... tak to mne ještě čeká. Bývala bych to udělala, ale lákalo mne trochu šít. Vlastně to šití má také ještě vánoční téma, ale o tom až příště - přijdete-li....

Opatrujte se, Vaše víkendem lehce zmožená Eva



1 komentář:

  1. Evi, děkuji za ohlédnuté za Vánocemi a hlavně narozeninové fotky! Parádní dort, ta vaše slečně je tedy kousek (a asi pěkné číslo :o)) Jako bych to neznala...
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat