neděle 8. července 2018

Směrem na východ

jsme se vydali na přelomu května a června. Už loni se mi osvědčilo hned po první vlně auditu na pár dní zmizet a i letos to byla dobrá volba. Než vám ale ukážu, co bylo cílem naší cesty, tak je tu putování samo...
Mám moc ráda, kdy se nejede non-stop trasa, ale když se tak putuje od místa k místu a když se k tomu ještě přidá nějaká ta káva nebo něco podobného, jsem na pokraji blaha...
Jak už jsem napsala v úvodu, vyjeli jsme východním směrem. A protože hlavní tah byl ucpán objížďkou v Radvánovicích, kde spadl mostek, toulali jsme se po silnicích druhé i třetí třídy a bylo nám dobře.
První plánovanou zastávkou byl Kuks. Už jsem tu byla, ale po rekonstrukci ještě ne. A tak jsme zaparkovali na straně života, nad Šporkovými lázněmi a přešli přes údolí ke špitálu. Za hospitálem je revitalizovaná barokní zahrada. Přemýšlím, jak ji popsat - jen ach ta krása. A zrovna tam Česká televize točila pořad Po lopatě, premiéru měl 17/6 a v archívu ČT je  tady  .




A blížil se čas oběda a tak jsme se rozhodli odjet do Častolovic, kde je nám také vždycky příjemně. U paní hraběnky zrovna kvetly skoro všechny růže. Nádhera!






restaurace na nádvoří zámku s  levandulovými záhony, výbornou kuchyní i příjemnou obsluhou
 
 

Do cíle naší cesty je ještě 90 km, pokračování příště
Vaše Eva

2 komentáře:

  1. Evi, díky za první část tvé výletní fotoreportáže.
    Častolovice navštěvujeme každý rok při cestě do Jeseníků. Oběd u hraběnky si taky dáváme;)))

    OdpovědětVymazat
  2. V Kuksu jsem po rekonstrukci taky ještě nebyla a v Častolovicích jsem dokonce nebyla vůbec. Takže děkuji za možnost se tam podívat aspoň prostřednictvím tvých fotek.

    OdpovědětVymazat