úterý 27. března 2018

Informační lavina


Dobrý den milé bloggerky a milí bloggeři! Už zase trávím spoustu času mezi látkami a nitěmi, protože termín pražské patchworkové výstavy se nezadržitelně blíží. A samozřejmě to nevydržím a na blogu ukážu, s čím jdu na trh;-)
Čtvrtý rok budu vystavovat se skupinou AQH a letos, kromě už představené kompozice, je naše téma „VLNA“, nikoli ve smyslu materiálu ale v tom, že přes dva quilty velikosti 70*110 cm bude probíhat nějaký pohyb, vlna, která je bude spojovat. Dlouho jsem nevěděla, co se mi tam bude vlnit. Vždycky, když jsem v úzkých, co se tématu týká, obracím  se k sobě, k tomu, co mne těší, co mne obklopuje, o čem přemýšlím. A tak se narodila „Informační lavina“. Mám totiž pocit, že média a sítě na nás doslova sypou podněty (nechci tomu říkat informace, protože jejich hodnota informační často vůbec není).

Zanořila jsem se mezi ručně barvené látky a vytáhla dvě z loňského sněhového barvení, byly ale užší, než požadovaných 70 cm a tak jako už mnohokrát pomohla černá. Rozřezáno na pruhy a pak zase sešito. A pak trochu tisku přes šablony, zelenou a kovově růžovou.
A teď ikony, které všichni od počítačů známe. Ty jsou vystříhané z barveného evolonu, který mi zbyl po předloňské sérii šedá-zelená.

A prošít, hodně prošít….


A tady to je výsledek: „Informační lavina“:



Přijďte se podívat do galerie AQH, co se bude vlnit mým kamarádkám.
Vaše Eva - tentokrát ještě od šicího stroje

5 komentářů:

  1. Zajímavý nápad Evo. Pravda je, že nás všechna ta média jednou snad zahltí...
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem obdivovala malou ukázku, Evi, ale celek mě dokonale uzemnil. Paráda. Těším se, až dílo uvidím naživo.

    OdpovědětVymazat
  3. Wow!!!!! Evi, to je super. Zpracovala jsi téma přímo bravurně. Obdivuji:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to tedy je super! Prima nápad.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné Velikonoce tam u vás:-))) Eva

    OdpovědětVymazat