pondělí 12. března 2018

Kompozice

Dobrý večer, milé bloggerky i bloggeři! Původně jsem na tomhle místě chtěla psát příspěvek o filmech. Minulý týden jsem totiž prohlédla program jabloneckych kin a vybrala čtyři filmy, které nutně musíme shlédnout. Před dávnou dobou (asi tak třiceti lety) býval v únoru "zimní filmový festival pracujících", to jsme chodili do kina skoro každý den a viděli spoustu oskarových filmů. A tahle vzpomínka se mi vybavila s tím mým výběrem. Ale nakonec jsem místo kina byla doma, dokonce jsem od čtvrtka ani v práci nebyla. Skočil na mne nějaký bacil. Z kina nebylo nic, naštěstí všechny filmy vyjdou během tři měsíců na DVD.
Takže dnes z jiného soudku. Blíží se největší středoevropská výstava patchworku a artquiltu.  Já se těším a třeba vás taky nalákám


Výstava bude v Praze, tradičně ve Vysočanech v hotelu Step, hned po Velikonocích. Od pátku do neděle. Více na stránkách výstavy

Je na čase vám začít představovat letošní kousky. Tak začnu projektem seskupeni Art Quilt Harbour. Na začátku byla náhodná fotografie dila nyní už těžce zjistitelného autora a nápad, že tuto kompozici stvárníme každá po svém.

Tím, že původní obrázek byl čtvercový, bylo domluveno, že na otočení nezáleží. Tady je to moje dílo, ostatní byste zakrátko měli nalézt na stránkách AQH a pak také na výstavě v naši galerii. Jeden obraz sedmkrát jinak.


AQH má ještě jeden projekt, ale o tom ještě někdy příště. Jo, dlužím vám ten filmový výběr: Nit z přízraků, S láskou Vincent, Tři billboardy kousek za Ebbingem a Bába z ledu . Tu nakonec dávala včera Česká televize, takže nakonec i film byl

Opatrujte se, Vaše už zase fungující Eva

1 komentář:

  1. Vytvořila si Evo krásné dílko, tohle opravdu obdivuji. Z uvedených filmů jsem viděla Bábu z ledu (ještě dřív než film dávali v TV) a moc se nám líbil, takže jsme byli rádi, že dostal 6 Českých lvů.
    Pěkné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat