neděle 17. ledna 2016

Obyčejná sobota

po dlouhé době.... a byla fajn. Hezký večer milí bloggeři  a  milé bloggerky! Už dávno se mi  nepoštěstilo dělat o víkendu jen, to co mne baví.  


V pátek mi přišel nový diář s ilustracemi Lucie Čapkové, doslova jsem si ho zamilovala na Evině blogu http://es-ideas.blogspot.cz/ , popátrala jsem na internetu a protože koncem roku nebyl žádný diář u mých oblíbených časopisů, pořídila jsem si tento


 V pátek jsem neodolala a koupila si hyacint. Vytáhla jsem čajový hrníček, vyměnila ubrus na stolku a uvařila zelený čaj. Upekla jsem buchty s našimi švestkovými povidly: 




Můj nejoblíbenější, už jednou ztracený a pak zase nalezený recept:
1/2 kg polohrubé mouky
8 dkg cukru
5 dkg tuku
2 žloutky
3 dkg droždí
1/4l mléka
1/2 lžičky soli
tuk na pekáč a potření buchet

Dočetla jsem knížku, upletla čepici,  potiskla látku a trošku ji prošila. A taky jsem ještě stihla vyzkoušet k večeři balkánský koláč. Recept mám od Inky recept je tady . Doma měl úspěch, určitě budeme  opakovat!  A u Inky také teď najdete krásnou narozeninovou giveaway .



Hezký start do nového týdne, opatrujte se, Vaše víkendově odpočatá Eva

1 komentář:

  1. Ahoj Evi, my měli tak relaxační víkend.Byli jsme si odpočinout v termálních lázních.
    Diář si užívej po celý rok a na koláč od Inky se taky těším.
    Hezký pracovní týden. Eva

    OdpovědětVymazat