sobota 9. ledna 2016

Masopust

už začal a tak mne dnes napadlo udělat koblihy, ty přece k masopustu patří. Hezký sobotní večer milí bloggeří a milé bloggerky!
Máte-li  chuť na koblihy a nemáte-li po ruce váš oblíbený recept, nabízím ten náš dnešní podle kuchařky Dity P.:
30 g droždí
500 g hladké nebo polohrubé mouky + trocha na poprášení
40 g krupicového cukru
250 ml vlažného mléka
40 g másla
4 žloutky
3 lžíce rumu
špetka soli
asi 200 g zavařeniny na plnění, nejlépe domácí
250 ml oleje na smažení
moučkový cukr (s vanilkou) na poprášení
 
Já smažím koblihy ve fritéze, je to raz-dva. Od jisté doby si dávám velký pozor, abych měla koblihy opravdu dobře uzavřené, kdysi dávno se mi otevřely a do toho horkého oleje vytekla všechna marmeláda. Dneska se povedly a z mísy mizí rychle.
 
Užijte si zítra krásnou neděli, já budu (možná) snídat koblihy, Vaše Eva
 

1 komentář:

  1. Já koblihy ještě nikdy nedělala, tak třeba mě tahle inspirace konečně nakopne.
    Díky, Klárka.

    OdpovědětVymazat