neděle 9. listopadu 2014

Týden utekl jako voda

Hezký nedělní večer, milé bloggerky i bloggeři. Tento týden utekl ještě rychleji než obvykle. V práci byl frmol,  jednak závěrkový a do toho ještě na celý týden auditoři! A závěr týdne byl ve znamení venkovních akcí, o kterých se tady musím zmínit. Na čtvrteční večer jsme dostali pozvání na setkání klientů do Prahy. Tuhle akci mám ráda, dává mi možnost pohovořit s lidmi, se kterými se potkávám pracovně, v jiném prostředí a nepracovně. A navíc pokaždé v nějaké zvláštním prostředí a raut mne obvykle taky baví.. Letošní setkání se konalo v Lobkovickém paláci na Pražském hradě. A během večera jsme dostali příležitost shlédnout i lobkovické sbírky. Audioprůvodce je namluvený členem lobkovické rodiny a je to velmi zajímavé. Fotky jsem si vypůjčila z  wikipedie :


V pátek naše "flámování" pokračovalo návštevou konceru. Bomba! Osm zpěváků na podiu, jenom hlasy, bez nástrojů a k tomu všechny ty hity Po schodoch, Jako kníže Rohan, Už nebudem nahý. Pro mne Richard poprvé naživo a nadšení! Z koncertu jsem si odnesla trojcédéčko, naživo to ale bylo lepší
 A aby té kutury nebylo málo, v sobotu dopoledne po nutných nákupech jsme se ještě zastavili v kostele sv. Anny,kde právě probíhá výstava o historii mého rodného města. Je zajímavé, jak člověk rychle zapomíná, kde co bylo, jak se to jmenovalo...

 V sobotu odpoledne a v neděli jsem konečně po dlouhé době zase sedla k šicímu stroji. Zatím můžete hádat, co to bude... a pokud taky šijete, tak neudělejte tu chybu co já. Chtěla jsem lurexový střed a nemaje správnou látku, koupila jsem v galanterii stříbrnou stuhu. Ale nenapadlo mne, že se bude tak šíleně třepit,bývalo by stačilo ji podžehlit vliselínem, ale to vím až teď
A to je z tohoto týdne všechno. Užijte si krásný nedělní večer a ráno pravou nohou do nového týdne
Vaše Eva

Žádné komentáře:

Okomentovat