neděle 2. listopadu 2014

Dušičkový víkend

Hezký nedělní večer, milé bloggerky i bloggeři, taky vám ten víkend vždycky tak uteče?
Nemám ráda "dušičky", nejspíš proto, že jednak se jedná o hromadnou  akci a druhak asi také proto,že na druhé straně řeky je mnoho z těch, které jsem měla ráda. A stýská se mi po nich... Ale asi se tam mají dobře, protože ani nepíšou... A tak jsem už před časem začala přidávat halloweenské  dekorace a rituály, se kterými mi to přijde snesitelnější. Dýně u vchodu musí být, letos jen jedna, vchod ještě není po rekonstrukci dokončený. Svítíme "ledkou", díky ní dýně vydrží déle, než když se  zahřívá svíčkou
Tradičně peču dva moučníky - "Prsty staré čarodějnice", které vypadají sice bizardně, ale jsou to vlastně sladkoslané anglické sušenky s mandlí a pak "Hřbitov", to je mazlavá kakaová buchta s čokoládovým topingem posypaným drcenými kokosovými sušenkami
Prsty zasyrova

letos se mi v troubě trošku rozvalily
Čarodějnici jsem šila už dávno, dortík je letošní,  recepty na sladkosti jsou ze staršího Apetitu

část dýně skončila jako polévka s troškou zázvoru, smetany a oleje a semínka jsme letos upražili podle Jamieho Olivere
 
Ještě  tu máme dýňový koláč, ale ten jsem ještě ani nevyfotila ani nenakrojila. A vůbec - od čtvrtka jsme tady docela vyvářeli, ale to až v příštím blogu... Užijte si hezký nedělní večer a ať je váš start do nového týdne příjemný
 
Vaše dušičkově halloweensky rozpolcená Eva

1 komentář: