čtvrtek 28. července 2022

Osmička

 V devět večer to bude 8 let od chvíle, kdy spatřil světlo obrazovek, tento blog.  Číslo osm mám moc ráda, možná proto, že jsem se osmého narodila, možná proto, že ty oblé tvary lahodí mému oku.


Milý blogu, všechno nejlepší! Jsi moje záložní paměť, můj sešit na recepty, na zapisování zážitků. Nejsi deník, protože každý den nezvládnu zapsat, ale to důležité, co si chci pamatovat, uchováváš. A navíc mi přinášíš milá setkání ve virtuálním prostoru a o nic z toho nechci přijít. Proto slibuju, že budu pokračovat v zapisování příběhů, spřádání dalších nitek mého života.

A tradičně je tu giveaway pro jednoho vylosovaného z komentářů pod tímto příspěvkem. Mířím k dovolené, uzávěrky jsou uzavřené, soubory poukládané. Tak ještě schválit docházky a prémie a od poloviny příštího týdne - hurá - volno!  Losovačku plánuju na 5/8.

Opatrujte se, Vaše Eva, jako obvykle před dovolenou vyždímaná jak citron




4 komentáře:

  1. A jak tě milý osmiletý blogu ráda čtu))))Takže ti přeji další úspěšný blogový rok a tvé pisatelce krásnou zaslouženou dovolenou. Hlavně se zrelaxovat, odpočinout si a nasát do sebe hodně pozitivní energie. Tvá věrná čtenářka Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts

    Ta 8 je líbivá, má krásné křivky…prostě nekonečná😁

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, gratuluji k blogovým narozeninám a přeji krásnou dovolenou! Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, i já se přidávám ke gratulantům a přeji hodně zajímavých příspěvků.
    Dovolenou si užij a odpočiň si, věřím, že si ji zasloužíš. Nám pracovní peklo začíná opět v pondělí prvního :-)
    Jitka

    OdpovědětVymazat