úterý 17. května 2022

Drobnosti - radosti

 Dobrý den milé bloggerky a milí bloggeři,

čas letí jako bláznivý (já nechytím ho ani vy)... Sotva jsme se vrátili z výstavy quiltů v Brně zapadla jsem do soukolí roční účetní závěrky a úplně vypustila virtuální svět a i svět zpráv (což mi vlastně neuvěřitelně ulevilo). A teď tady koukám do mobilu na fotky a snažím se všechny ty okamžiky nějak srovnat a zapsat. 

Brněnský pobyt je na extra příspěvek a ještě si musím dát práci se stažením manželových fotek, protože tentokrát (po dlouhé době covidu) s námi zase jela zrcadlovka.

Magnolie letos vykvetla v celé své kráse, špičky květů omrzly jen maličko a tak jsme se z ní radovali venku i zevnitř, protože už okupuje okna obývacího pokoje i výklenek ložnice


Duben je tradičně naším měsícem narozeninových dortů, první jsme pekla na velikonoční neděli a byl v některém z předchozích příspěvků. Patrový ořechový tradičně peču pro Tomáše a protože jeho slečna je mladší přesně o rok a den, tak i pro ni jsem upekla. Charlotu, kterou můžu teď i já s bezlaktozovou šlehačkou.


normálně doma u stolu nedostává, ale na zahradě je to jiná


Moje milá kamarádka slavila kulaté výročí a měla k němu uspořádanou i výstavu v Písecké bráně. Jako dárek jsem jí vybrala secesní brož. Místo balení do krabičky jsem koupila rámeček, sklo dala pryč a podložku potáhla sametem. Brož tak může sloužit i jako obrázek.

Oslavu jsme si užili na setkání v Písecké bráně, kde Jana vystavovala své práce. 



A kromě výstavy jsme také vyrazili na koncert. Je to až neuvěřitelné, že poslední nás  předcovidový hudební zážitek a první pocovidový je spojen jedním interpretem. Michal Prokop a Framus Five, k tomu geniální houslista Jan Hrubý. Měla jsem slzy v očích, když začali hrát Kolej Yesterday a další staré pecky. Koncert se konal v muzeu Škoda v Mladé Boleslavi, tak jsme se potěšili ještě pohledem na krásná stará auta.


když zaostříte do publika, najdete nás v první řadě (to byl bonus navíc, myslela jsem, že kupuju čtvrtou)

Myslím, že poslední dva roky mne naučily užívat si a dělat si radosti. Vážím si toho všeho teď o mnoho víc, že můžeme, že jsme....

Opatrujte se a dělejte si radosti, Vaše Eva


2 komentáře:

  1. Myslím, že tvá poslední věta to vyjádřila a není co dodat.
    Evi, užívej si a měj se moc krásně. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, malých i velkých radostí je třeba. Poslední roky nás o tom přesvědčili dostatečně. Pěkně jsi je užila.
    Pěkný nový týden. Jitka

    OdpovědětVymazat